پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بنا بر پیشنهاد اعضای ستاد یوم‌الله ۹ دی استان مقرر شد ویژه مراسم تبیینی با عنوان «مسجد و بصیرت انقلابی» از ۳۰ آذرماه به مدت ده شب در مساجد مرکز استان و با حضور مردم و مسئولین برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در نشست برنامه‌ریزی دهه بصیرت، با اشاره به وقایع و آشوب‌های آبان ماه در کشور، بر ضرورت درس گرفتن مردم و مسئولان از این حوادث تأکید کرد.

وی با اشاره به‌ ضرورت تدبیر شایسته و پاسخگویی مسئولان در اجرای طرح‌های مختلف، اظهار کرد: عدم پاسخگویی مسئولین و عملکرد بد آن‌ها باعث شد تا حضرت آقا از آبرویشان برای حفظ انقلاب و کشور هزینه کنند؛ در حالی که نباید مسئولان می‌گذاشتند به اینجا برسد.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: دشمن به خوبی اهمیت و ارزش جایگاه ولایت را درک کرده و امروز به دنبال تضعیف جایگاه رفیع مرجعیت در ایران و منطقه است، ازاین‌رو با توطئه‌هایی که به راه انداخته سعی در منحرف کردن انقلاب‌ها و بیداری اسلامی در منطقه و جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: امروز واجب‌ترین فریضه و مهم‌ترین دغدغه باید حمایت و دفاع از ساحت نورانی ولایت‌فقیه باشد؛ به همین دلیل باید بدانیم سعادت واقعی ما در تبعیت محض از مقام عظمای ولایت و تبیین جایگاه ولی‌فقیه است.

رئیس ستاد یوم‌الله نهم دی استان خراسان شمالی در ادامه از برگزاری مراسم محوری مرکز استان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم ساعت ۹:۳۰ صبح روز دوشنبه ۹ دی ۹۸ در میدان شهید بجنورد آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری همچنین از برگزاری نشست‌های تبیینی به مناسبت یوم‌الله ۹ دی و دهه بصیرت در ده مسجد مرکز استان از تاریخ سی‌ام آذر خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر پیشنهاد اعضای ستاد یوم‌الله ۹ دی استان مقرر شد ویژه مراسم تبیینی با عنوان «مسجد و بصیرت انقلابی» از ۳۰ آذرماه به مدت ده شب در مساجد مرکز استان و با حضور مردم و مسئولین برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار، بیشتر معضلات و مشکلات اجتماعی به چشم می‌خورد گفت: چنین نشست‌ها و مراسمات می‌تواند بستری باشد برای شنیده شدن درد و دل‌ها و مشکلات مردمی و فرصت مناسبی است تا مسئولین در رفع کاستی‌ها و مشکلات تلاش کنند.

گفتنی است، طبق تصمیم اعضای جلسه، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان به‌عنوان دبیر مراسم مذکور تعیین شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha