پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اخبار کوتاه

حوزه/ مراسم یادواره شهدا با همکاری دبیرستان معلم و مدرسه علمیه کوثر آباده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مبلغه فعال مدرسه علمیه غدیریه شیراز در فرهنگ سرای شهرک گل ها در زمینه مباحث احکام، آموزش نماز، قرآن و مهارت های زندگی فعالیت می کند.

------------------------

دانش آموزان پایه دوازدهم مدرسه معارف از مدرسه علمیه فاطمیه(س) فسا بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید نکوئیان مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) فسا ضمن خوش آمدگویی به بیان معرفی حوزه، ضوابط و شرایط ثبت نام پرداختند.

همچنین حضور دانش آموزان در محفل انس با شهدا و اهدا کتاب های زندگی نامه شهدا از سوی طلاب به دانش آموزان از جمله دیگر برنامه های این بازدید بود.

-------------------------

کارگاه توجیهی_تبلیغی ویژه مبلغان راهیان نور با موضوع مخاطب شناسی و شیوه های ارتباط گیری با نوجوان، بحران های نوجوانی، آسیب شناسی اجتماعی و شیوه های پاسخگوئی به مسائل شرعی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه پاییزی عفاف و حجاب، اردوی جهادی گروه فاطر با حضور مبلغان در هنرستان راضیه با آموزش مباحث اعتقادی و برگزاری پنجمین کارگاه تخصصی مهارت های ارتباطی و روشهای توانمند سازی اعتماد به نفس از دیگر برنامه مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شیراز به شمار می رود.

-------------------------

گردهمایی مسئولان و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) گراش با مسئولان و طلاب مدرسه علمیه کوثر بندرلنگه جهت تبادل نظر در پارک شهر بندرلنگه برگزار شد.

------------------------

با حضور اساتید و اعضای کادر مدرسه علمیه حضرت نرگس(س) جهرم، دوره ای با موضوع "تخلیه تلفنی اطلاعات و راه های مقابله با آن" با سخنرانی صحرائیان معاون آموزش این مدرسه برگزار شد.

------------------------

مراسم یادواره شهدا با همکاری دبیرستان معلم دوره اول و مدرسه علمیه کوثر آباده برگزار شد.

این مراسم در سالن یاس آموزش و پرورش با حضور زاهدی رئیس انجمن اسلامی اداره کل آموزش و پرورش فارس و حسینی رئیس آموزش و پرورش آباده برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha