پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مساجد و مراکز اسلامی در کارناتاکای هند به مبارزه با مواد مخدر می روند

حوزه/ کمپین جدیدی متشکل از حداقل 800 مسجد، مراکز اسلامی و دیگر نهادها در کارناتاکای هندوستان، به منظور مبارزه با مصرف بی رویه مواد مخدر به ویژه در میان جوانان تشکیل شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از timesofindia، مساجد استان کارناتاکای هندوستان، به جنگ با مواد مخدر می روند. مساجد، سازمان های اسلامی و دیگر نهادهای مرتبط با مسلمانان علیه مصرف بی رویه مواد مخدر به ویژه در میان نسل جوان با هم متحد شده اند.

سیدمحمد بیری محقق و مدیر مرکز بیری که هدایت این کمپین را به عهده دارد روز گذشته خطاب به رسانه ها گفت: ما نیاز بسیار شدیدی به این کمپین داریم وگرنه اوضاع این منطقه نیز مانند پنجاب می شود که به مسئله مواد مخدر رسیدگی نکرده اند.

وی گفت: برخی از حوادث بد اخیر به منزله مصرف مواد مخدر رخ داده اند و اگر به سرعت اقدامات فوری و موثر در پیش نگیریم، منگلور، (بندر اصلی ایالت کارناتاکای هند) به مرکز اصلی توزیع و مصرف مواد مخدر در ایالت تبدیل می گردد.

بیری خاطرنشان کرد: من تصمیم گرفتم با ایجاد کمپینی رهبران و پیشوایان مذهبی را نه تنها از جامعه مسلمانان بلکه از اجتماعات مسیحیت و هندوها گردهم جمع کنم.

بیری با بیان اینکه کمپین در کجاها و چگونه عمل خواهد کرد، اعلام کرد که نزدیک به 800 مسجد در مناطق داکشینا کانادا و اودوپی هند در این کمپین فعالیت خواهند کرد.

آن ها همچنین تصمیم گرفتند که کمپین را به مدت 100 روز در سرتاسر این مناطق برگزار کنند که شامل برنامه های اطلاع رسانی مختلف به ویژه در مساجد خواهد بود.

پلیس منطقه نیز اعلام همکاری کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha