جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 876147
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
امام جمعه همدان

حوزه/ یک نفر از برادران اهل سنت با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان به مذهب تشیع مشرف گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان امشب یکی از برادران اهل سنت با حضور در دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه همدان به مذهب تشیع مشرف شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در این دیدار با تبریک به این فرد، خاطر نشان کرد: ضمن احترام به عقاید برادران اهل سنت، روایات بسیاری حتی در منابع اهل سنت در زمینه واقع غدیر وجود دارد.

وی افزود: احترام گذاشتن به برادران و خواهران اهل سنت از موضوعاتی است که مورد تاکید اهل بیت (ع) نیز بوده است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه زیر بنا اعتقاد شیعه، مسئله ولایت است، یادآور شد: بین شیعه و اهل سنت، شهادت بر وحدانیت خداوند، پیامبر، قبله، کتاب و نماز مشترک است، اما تفاوت در عقیده ها ومسئله ولایت است.

در پایان این دیدار نیز این فرد با شهادت دادن بر ولایت علی بن ابی طالب(ع) در حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان، به مذهب شیعه مشرف شد.

لازم به ذکر است در مدت حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان همدان، این سومین مورد از تشرف برادران اهل سنت به مذهب شیعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • sunni IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    1 1
    حالا چرا چهره اش رو تار کردید شیعه شدن اینقدر بده که چهره بنده خدا رو تار کردید؟
  • علی US ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 2
    شیعه
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    1 4
    خداوند قلب او را هدایت کرده است . به امید اینکه رحمت خداوند شامل تمام بندگان شود . تمسک به قرآن و اهل بیت، نص صریح حدیث ثقلین هست . به امید اینکه تمام مسلمان به این دستور پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله عمل کنند . تا باعث شادی قلب آن حضرت گردند.