پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نمایشگاه

مدیر مدرسه حضرت فاطمة الزهرا(س)از برپایی نمایشگاه حاصل تولیدات علمی، پژوهشی و صنایع دستی بانوان طلبه با هدف نقش طلاب در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برپا شد.

فاطمه ابراهیمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اظهار کرد: همزمان با هفته پژوهش، نمایشگاه تولیدات علمی، پژوهشی و صنایع دستی(تولیدات خانگی) به منظور آشنایی حوزویان و مسئولان با توانمندی های بانوان طلبه برپا شده است.

وی تصریح کرد: از اهداف این نمایشگاه،نقش طلاب در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خودسازی و نیز جامعه پردازی به شمار می رود.

مدیر مدرسه فاطمة الزهرا(س) سطح دو اردکان ادامه داد: در بخش خودسازی سعی شده است تلاش علمی، تلاش جهادی، تلاش در سیر معنویت، اخلاق، مردم داری، احسان، جذب حداکثری و... در قالب ماکت انسانی با  رعایت این موارد که سرمداران ظلم و ستم در جهان را زیر پا می گذارد به تصویر کشیده شده است.

ابراهیمیان افزود: در محور جامعه پردازی با نماد کره زمین نقش طلاب را در ترویج فرهنگ مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل «ما می توانیم»، تحکیم ایمان و پایه های اخلاق و ارزشهای معنوی در سطح عموم جامعه، تبیین و تشریح دستاوردها و برکات مختلف انقلاب اسلامی به نمایش درآمده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س)سطح دو اردکان بیان کرد: نمایشگاه نقش طلاب در پیشبرد بیانیه گام دوم در چندین غرفه از جمله کتاب، تحقیقات پایانی طلاب، صنایع دستی، معرفی کتاب، تابلوهای معرق در محورهای اصلی بیانیه و...  تا ششم دی ماه برای بازدید علاقه مندان برپا خواهد بود.

ابراهیمیان گفت: در این نمایشگاه منظومه فکری بیانیه گام دوم با معرفی ماکت کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی» از مقام معظم رهبری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: به مناسبت شعار امسال « سال رونق تولید » یکی از غرفه های این نمایشگاه به صنایع دستی و تولیدات طلاب اختصاص یافته است.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha