پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اجلاس نماز پارس آباد

حوزه/ شهرستان پارس آباد استان اردبیل در بیست و پنجمین روز از آذرماه، میزبان اولین اجلاس نماز با محوریت «نماز و مدرسه» بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، اولین اجلاس نماز با محوریت  «نماز و مدرسه»، امروز در سالن همایش جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد برگزار شد.

عبدی، رئیس ستاد اقامه نماز استان اردبیل در این اجلاس ضمن ارائه گزارشی، گفت: این اجلاس به عنوان پنجمین اجلاس استان در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

وی با تبیین اهداف تشکیل اجلاس های نماز در مدارس، خاطر نشان کرد: اجلاس نماز در مدارس با محوریت پرورش باورهای دینی و مذهبی و نقش والدین در ترغیب کودکان به اقامه نماز، برگزار می شود.

حجت الاسلام اسد زاده، امام جمعه اصلاندوز نیز به عنوان یکی دیگر از سخنرانان اجلاس، بر اقامه نماز در مراکز آموزشی و نظامی تاکید کرد و گفت: اقامه نماز در مراکز آموزشی و نظامی به خصوص پادگان آموزشی اصلاندوز یک ضرورت محسوب می شود.

وی، این همایش را نقطه عطفی در ترویج شعائر مذهبی دانست و تصریح کرد: تداوم فعالیت های مذهبی خصوصا در حوزه نماز و عترت از واجبات است و امیدواریم برگزاری این گونه همایش ها به دیگر شهرستان ها از جمله اصلاندوز نیز تسری بیابد.

در پایان این همایش از طرح ها و الگوهای برتر در ترویج و تعمیق نماز در مدارس و ادارات تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha