جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 876377
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
روحانی مقدم

حوزه/ مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی شعبه خراسان رضوی در نشست علمی حاشیه بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری، به تبیین مهارت های زندگی در کلام رضوی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت‌الاسلام علی اکبر روحانی مقدم، مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی شعبه خراسان رضوی، در نشست علمی حاشیه بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان به تبیین مهارت های زندگی در کلام رضوی پرداخت.

وی ضمن ارائه نکاتی مهم در باب شیوه تعامل و ارتباط با همسر و خانواده، بر ضرورت ارتباط وثیق و نزدیک اعضای خانواده با یکدیگر به منظور ایجاد انس و الفت میان یکایک بنیان خانواده تاکید کرد.

کارشناس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی شعبه خراسان رضوی ضمن اشاره به جزئیات نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی و دستورات وارد شده در آن، نسبت به شیوه های گفتگو و ارتباط موثر در خانواده و جامعه بر مبنای دیدگاه حضرت رضا(ع) و رویکرد روانشناسانه روانشناسان و متخصصان امر دین تاکید کرد.

حجت الاسلام روحانی مقدم در پایان ضمن اشاره به تکنیک های مهم در حوزه ارتباط طلاب با لایه های مختلف اجتماعی خصوصا قشر خاکستری، اهمیت این ارتباط را با توجه به رویکرد دین و روانشناسان مورد تبیین قرار داد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha