سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست ازدواج زنان مسلمان معلول در پرستون برگزار می گردد

حوزه/ رویدادی که قرار است در 30 ژانویه  2020 در پرستون لنکشایر برگزار گردد، نخستین نشست برای یافتن شریک زندگی و ازدواج زنان مسلمان معلول در این منطقه می باشد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از asianimage، یک گروه مسلمان در شهر پرستون در لنکشایر بریتانیا، اوایل سال 2020 میلادی نخستین نشست برای ازدواج زنان معلول را برنامه ریزی کرده اند و قصدشان این است با برگزاری مراسم  هایی به یافتن شریک ازدواج برای زنان مسلمان معلول کمک رسانی کنند.

تسنیم ، بنیانگذار سازمان ازدواج برای معلولین مسلمان در این رابطه گفت: در مراسم ازدواج با معلولین ، ما می خواهیم فضایی ایجاد کنیم که افراد از همه اقشار بتوانند در کنار هم قرار بگیرند و احساس امنیت ، راحتی و آسایش کنند.  

این رویداد رایگان در تاریخ 30 ژانویه سال 2020 در پرستون ، لنکشایر برگزار می شود.

تسنیم افزود:  ما درک می کنیم که پیدا کردن یک همسر مناسب ازدواج حتی در بهترین زمان ها حتی برای کسانی که ممکن است چالش هایی را که افراد معلول با آن روبرو نیستند دشوار باشد.

وی گفت:  کوه نگرانی ها و مشکلات احتمالی که ممکن است برای پیدا کردن همسر،   ممکن است بسیاری از معلولان را از این امر دور کند. این در نهایت آنها را بیشتر منزوی می کند و شانس یافتن شریک زندگی را کاهش می دهد. ما می خواهیم همه اعضای ما بدون ترس از قضاوت دیگران به استقبال این رویداد بیایند.

یکی از زنان معلول در این برنامه گفت: در چنین رویدادهایی است که من بیشتر از همه احساس راحتی می کنم و می دانم که همه مثل من هستند.

 ایاز بوتا بازیکن راگبی پارالمپیک و دو سال قرهمان اروپا، یکی از اعضای معروف شرکت کننده در این مراسم است که قرار است برای میهمانان سخنرانی کند.

 ایاز گفت:  من مفتخر هستم که از خدمات ازدواج معلولین معلول حمایت کنم. این یک ابتکار عالی برای کمک به مسلمانان معلول برای تکمیل نیمی از دین خود است. امیدوارم این خدمات به کاهش ننگ نسبت به ناتوانی و ازدواج در جامعه کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha