پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جمع آوری کمک برای مردم سیل زده اهواز

حوزه/ هم اکنون بسیاری از شهروندان اهوازی دچار آسیب‌های ناشی از باران‌های سیل آسای ۲ روز گذشته شده‌اند که امروز نیازمند یاری و مساعدت هم‌میهنان گرامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با گذشت ۲ روز از بارندگی‌های سیل‌آسای اهواز همچنان برخی از مناطق شهر دچار آب گرفتی گسترده است.

به همین دلیل تعدادی از گروه‌های جهادی، اقدام به پخت غذا و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های گرفتار در نابسامانی‌های حاصل از بارندگی کرده‌اند.

اما با توجه به اینکه اکثر گروه‌های جهادی به‌صورت خودجوش و مردمی اداره می‌شود، فراخوان جمع‌آوری اقلام مردمی و کمک‌های نقدی جهت امدادرسانی به شهروندان آسیب‌دیده، اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، اقلام موردنیاز برای کمک به آسیب دیدگان عبارت‌اند از؛ «آب‌معدنی»، «تن ماهی»، «برنج»، «روغن»، «رب گوجه فرهنگی»، «ماکارونی»، «سویا»، «خرما» و «ظروف یک‌بارمصرف» که شهروندان گرامی می‌توانند اقلام مذکور را به نشانی فاز دو پادادشهر، ایستگاه ۶، مسجد امام خمینی(ره) تحویل دهند.

همچنین شماره تماس ۰۹۰۳۷۰۶۲۶۰۱ به‌عنوان پل ارتباطی با گروه جهادی امام روح‌الله و شماره کارت ۲۷۵۰-۳۸۳۴-۸۱۱۱-۶۲۷۳ به نام حمید رعیتی-علی اکبر منصور زاده، متعلق به گروه جهادی امام روح‌الله، جهت دریافت کمک‌های نقدی اعلام شده است.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha