پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست بيانيه گام دوم

حوزه/ در نشست کارگروه‌های علمی اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بر عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، نشست جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در راستای وحدت بین این دو نهاد و و بررسی اقدامات صورت گرفته در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه علمیه مدینهةالعلم کاظمیه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مسئولین کارگروه‌های پنج‌گانه که هر کدام روی بخش‌های مختلفی از بیانیه گام دوم کار کرده و اقداماتی را انجام داده‌اند به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

در این بخش، گزارشی از جلسات کارگروه‌های مختلف در راستای تبیین بیانیه گام دوم مطرح شد و جمع‌بندی موضوعات  پیگیری شده توسط مسئولین کارگروه‌ها ارائه شد.

در ادامه آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه در همه امور به ویژه در این زمینه، فعالیت‌ها و ثمرات این دو مرکز علمی در طول چهل سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی را برشمرد.

مدیر مدرسه علمیه مدینةالعلم کاظمیه یزد و عضو شورای حوزه علمیه استان یزد در ادامه با بیان اینکه قریب به یک‌سال از ابلاغ بیانیه گام دوم می‌گذرد، خواستار این شد که کارگروه‌ها وارد مرحله عملیاتی شوند و محتوای بیانیه گام دوم را به صورت اجرایی پیگیری و اجرا نمایند.

سپس آقای دکتر علوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد بدون نفت که تأکید همیشگی ایشان بوده، اظهار داشت: با تطبیق سخنان رهبر معظم انقلاب با مطالب ارائه شده توسط صندوق بین‌المللی پول، به این نتیجه می‌رسیم که اگر به نظرات معظم به در خصوص اقتصاد بدون نفت توجه می‌شد، امروز هیچ تنگنایی در مسائل اقتصادی نداشتیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha