جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصااویر/ آیین نکوداشت آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه  وامام جمعه کاشان

حوزه/ در نکوداشت آیت الله عبدالنبی نمازی با عنوان «مهاجر مجاهد»، بر ضرورت معرفی و تکریم و تجلیل علما و فقها تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، نکوداشت آیت الله عبدالنبی نمازی با عنوان «مهاجر مجاهد» پیش از ظهر امروز با حضور پرشور مردم، مسئولین کشوری، لشکری و حوزوی با پیام تصویری آیت الله العظمی مظاهری، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنرانی آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان، در سالن علامه فیض  دانشگاه کاشان برگزار شد.

علی اکبر مرتضایی قهرودی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان در آغاز نکوداشت آیت الله نماز، ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: ۱۴ سال حضور آیت الله نمازی در دارالمومنین کاشان و رهنمودهای ایشان، برای مسئولین و مردم همواره راهگشا بوده است.

بیشتر بخوانید:

تجلیل دانشگاه از یک عالم مردمی

وی، با تاکید بر نقش هدایت‌گری و بصیرت افزایی آیت الله نمازی، افزود: تجلیل و تکریم این انسان فرهیخته که در دو سنگر مجاهدت و فقاهت همواره حضور داشته و دارد، اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

به گفته فرماندار شهرستان کاشان، نکوداشت از یک عالم عامل و مجاهد مهاجر تجلیل از همه ارزش‌های انسانی است.

ستارگان پرفروغ و بی غروب در آسمان هدایت

عباس رضایی، استاندار اصفهان نیز در ادامه این آیین با تاکید بر این که علما چراغ‌های درخشان و هدایتگر جامعه هستند، گفت: علما و فقها مظهر خیر و برکت هستند.

استاندار اصفهان با بیان این که عالمان بزرگ ستارگان پرفروغ و بی غروب در آسمان هدایت و نجات هستند، اظهار کرد: علما عناصر نجات جامعه و بشریت از انحراف اند.

سخنرانی آیت الله طباطبایی نژاد نمایندهولی فقیه در اصفهان و حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در بوشهر، پخش پیام تصویری آیت الله  العظمی مظاهری، قرآئت شعر توسط شاعر و مداح اهل بیت (ع)، پخش مستند «مجاهد مهاجر»، رونمایی از کتب، تمبریادبود و سند سه جلدی آیت الله نمازی و تقدیم کتاب «پیام مومنانه» مجموعه مواضع آیت الله نمازی در خبرگزاری رسمی حوزه از دیگر  برنامه های این نکوداشت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha