پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کارگر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از پذیرش ۵۰۰ طلبه جدیدالورود سطوح دو، سه و چهار در مدارس علمیه خواهران استان یزد در سال تحصیلی۹۹-۹۸خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، عصر امروز در همایش بانوان طلبه ورودی های جدید سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مدارس علمیه خواهران استان یزد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع سربازان امام زمان(عج) و فرهیختگان، به شرکت کنندگان در مراسم خیر مقدم گفت و از مسئولین کانون امام خیمنی(ره) اردکان به عنوان میزبان مراسم تقدیر کرد.

وی در بخشی از سخنان خود در خصوص آمار پذیرش بانوان طلبه درمدارس علمیه خواهران استان یزد گفت: پس از انتشار فراخوان پذیرش در سطح استان یزد تعداد ۷۶۶ نفر برای ثبت نام از طریق اینترنتی و یا مراجعه به مدارس محل سکونت خود مراجعه کردند که از این تعداد پس از آزمون ورودی و مصاحبه در سطوح دو، سه و چهار تعداد ۵۰۰ نفر موفق به ورود به سال تحصیلی ۹۸-۹۹ شدند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: از مجموع پذیرفته شدگان، تعداد ۴۱۹ نفر تنها در سطح دو (کارشناسی) در ۱۷ مدرسه علمیه همه شهرستان ها پذیرفته شدند.

*۲ هزار و ۸۹۰ بانوی طلبه در حال تحصیل

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی ادامه داد: هم اکنون ۲ هزار و ۴۴۱ نفر طلبه در سطح دو(کارشناسی)، ۳۹۲ طلبه در سطح سه(کارشناسی ارشد) و ۵۷ طلبه در سطح چهار(دکترا)در حال تحصیل هستند که در مجموع ۲ هزار و ۸۹۰ طلبه در ۲۲ مدرسه علمیه در حال تحصیل می باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، بانوان طلبه را به الگوگیری از سیره علما فراخواند و گفت: شما طلاب گرامی حالا که به خانه حضرت زهرا (سلام الله علیها) راه یافته اید  اخلاص داشته باشید و در کنار آموزش، به خودسازی  هم اهمیت بدهید.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha