جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه نیر

حوزه / امام جمعه شهرستان نیر گفت: مجریان انتخابات مقدمات مشارکت حداکثری را فراهم کنند، چرا که هدف دشمن کاهش مشارکت در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، حجت الاسلام آیت الله نعمتی، امام جمعه شهرستان نیر، در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تجلیل و تشکر از مجریان انتخابات، اظهار داشت: مجریان انتخابات مقدمات مشارکت حداکثری را فراهم کنند، چرا که هدف دشمن کاهش مشارکت در انتخابات است.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات آبان اظهار کرد: دشمن، اغتشاشات را برای رسیدن به اهداف شوم خود طراحی کرده بود که با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم شکست خورد.

خطیب جمعه نیر با تقدیر از مسئولان استانی در راستای تلاش برای تصویب منطقه آزاد، به تببین نقش حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی پرداخت و تصریح کرد: مسئولان استان تلاش ویژه ایی در این راستا داشته اند، در این زمینه جا دارد از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تشکر و قدردانی کنم.

وی در پایان با تاکید بر احیای بازی های بومی محلی، عنوان کرد: احیای آیین های باستانی از جمله بازی های بومی محلی و آیین باستانی شب یلدا که در گذشته با صله ارحام، شعرخوانی و حل مشکلات همدیگر همراه بوده است، از ضرورت هاست، چرا که امروز متاسفانه با ماشینی شدن زندگی به خصوص تاثیرات فضای مجازی و گوشی های هوشمند تا حدود زیادی خانواده ها  از هم دور شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha