پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صدها پیام تهدید آمیز برای دانش آموز 16 ساله مسلمان

حوزه/ یک دانش آموز 16 ساله مسلمان که در توئیتر به طرفداری از حزب کارگر شهرت یافته هم اکنون پیام های تهدید آمیز و هولناکی دریافت می کند که او را ترسانده اند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از مترو، یک نوجوان مسلمان که به خاطر فعالیت های مدنی در حزب کارگر بریتانیا شناخته شده است می گوید، تصاویر تهدیدآمیز و هولناکی برای وی فرستاده شده است.

حسن پتال 16 ساله که به خاطر حمایتش از جرمی کوربین رهبر حزب کارگر بریتانیا دنبال کنندگان زیادی در توئیتر دارد می گوید دائما پیام های تهدید آمیز و نژادپرستانه دریافت می کند. وی همچنین تصویری دریافت کرده که در آن فردی صورت او را به جای یک قربانی به صلیب کشیده شده گذاشته که بر روی شعله های آتش درحال سوختنت است و چهره بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا بر صورت یک کوکلوس‌کلان (نژادپرستان سفیدپوست) فوتوشاپ شده است.

حسن گفت: می دانم که این نباید مرا بترساند. اما من ترسیده ام. من فقط 16 سال دارم.

این نوجوان به خبرنگاران گفت که بیش از یک سال پیام های آزار و اذیت دریافت کرده و از زمان انتخابات نیز پیام های خشونت آمیز، مملو از نفرت و تهدید بیشتر نیز شده اند.

حسن پیام های تهدید آمیز را به پلیس گزارش داده اما به وی گفته اند که هیچ کاری نمی توانند انجام دهند زیرا ردیابی اکانت های ناشناس سخت و هزینه بر است.

وی در این باره گفته: از این به بعد به اقدام قانونی متوسل خواهم شد زیرا به اندازه کافی اذیت شده ام به ویژه با توجه به سن سال و وضعیتم. اگر اقدامی انجام ندهم این پیام را می رساند که به این افراد اجازه داده ام به آزار و اذیت هایشان ادامه دهند که سرانجام به افراط گرایی منجر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:  من بی نهایت ناراحت و متاسفم برای کسانی که این همه نفرت در وجوشان دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha