پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار حسین نجات

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بر قلم‌هایی که پشت پرده فتنه ۹۸ را می‌شکافند و منطق هدایت و تصمیم شجاعانه رهبری را که باعث فیصله دادن به این غائله شد، عنوان می‌کنند، درود می‌فرستم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار حسین نجات، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در چهاردهمین همایش انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم که در سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز نهال هزار و ۴۰۰ ساله اسلام به درختی تناور تبدیل شده است، مدیون خون امام حسین (ع) و قلم و بیان ائمه (ع) هستیم؛ بنابر این امروز که ۱۴ قرن از حماسه کربلا می‌گذرد، پیروان مکتب کربلا در مقابل استکبار و لشکریان کفر یک بار دیگر ایستاده‌اند.

وی افزود: امروز در ایران، عراق، لبنان، سوریه، فلسطین و یمن صدها هزار نفر جانباز و شهید تقدیم اسلام شده است.

سردار نجات ادامه داد: شهدا در آبادان، خرمشهر، شلمچه، فاو، یمن، عربستان، سوریه، عراق و لبنان کاری حسینی کردند و حالا نوبت نویسندگان است که با قلم خود، کاری زینبی کنند که در غیر این‌صورت در جنگ رسانه‌ای جبهه غربی، عبری و عربی محبوس خواهند شد.

وی اضافه کرد: قلم‌های شما پاسداران اهل قلم که فتنه‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ را تبیین می‌کند، موجب‌می‌شود که جامعه نسبت به این فتنه‌ها آگاهی یابد؛ لذا بر قلم‌هایی که پشت پرده فتنه ۹۸ را می‌شکافند و منطق هدایت و تصمیم شجاعانه رهبری را که باعث فیصله دادن به این غائله شد، عنوان می‌کنند، درود می‌فرستم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: سلام بر قلم‌هایی که خیانت و جنایت‌های اسرائیل، عربستان، آمریکا و تروریست‌های تحت حمایت آن‌ها را به نسل جوان منتقل می‌کنند.

انتهای‌پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha