جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی

حوزه/ در پی انتخاب حجت السلام و المسلمین حمید شهریاری به عنوان دبیرکل جدید مجمع جهانی تقریب مذاهب، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق این انتخاب و اعتماد رهبر معظم انقلاب را به وی تبریک گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه در پی انتخاب حجت السلام و المسلمین حمید شهریاری به عنوان دبیرکل جدید مجمع جهانی تقریب مذاهب، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق این انتخاب و اعتماد رهبر معظم انقلاب را به وی تبریک گفت و برای دبیر کل جدید آرزوی موفقیت نمود. متن نامه بدین شرح است:

حضور محترم حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ حمید شهریاری دامت افاضاته دبیر کل محترم مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

 با عرض سلام و تحیات وآرزوی دوام صحت و مزید توفیقات آن جناب.

به مناسبت حسن اعتماد و انتخاب جنابعالی توسط رهبر خردمند و فرزانه انقلاب  به عنوان دبیر کل مجمع جهانی تقریب تبریکات صمیمانه خود را  به حضورتان تقدیم می نمایم.

در شرائطی که استکبار جهانی  همه شگردها را در مبارزه با انقلاب اسلامی و گسترش آن در میان ملتهای مظلوم و بالخصوص در میان مسلمانان تجربه نموده ،و از آن طرفی نبسته است، فتنه مذهبی و دینی را کارا ترین حربه شناخته و تمام توان خود و نظامهای سر سپرده منطقه را در این جهت گسیل داشته است.  بنابراین مسؤولیت تقریب دیدگاه مسلمانان و توحید امّت اسلامی، یکی از مهمترین میادین جهاد مقدس محسوب می شود.      

اینجانب از صمیم قلب توفیقات روز افزون جنابعالی را در أدای این رسالت سنگین از درگاه ایزد منان خواستار، و آمادگی خود را جهت همکاری و هماهنگی با آن مجمع مبارک در راستای فعالیتهای تقریبی اعلام می دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha