جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار

حوزه/ حوزه علمیه قزوین و سازمان فضای مجازی سراج در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی با موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات و فضای مجازی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حامد کبودوند ظهر دوشنبه در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: سطح سواد فضای مجازی عموم مردم در جامعه مطلوب نیست و این مهم باعث شده است که اخبار جعلی و شایعات گسترش یابد.

وی ادامه داد:سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین آمادگی خود را جهت برگزاری کارگاه های آموزشی برای طلاب و اساتید اعلام می کند.

ضرورت برگزاری کارگاه های سواد رسانه ای

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا نیز در این دیدار گفت: برگزاری دوره سواد رسانه ای برای ارتقای سطح آموزشی، تقویت بنیه تبلیغی و مهارت افزایی مبلغان، طلاب و  اساتید حوزه علمیه قزوین ضرورت دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی علاوه بر فواید و پیامدهای مثبت، آسیب ها و تهدیداتی نیز دارند که در صورت عدم استفاده صحیح از آن می تواند آسیب های جدی را به فرد و جامعه وارد کند.

برپایه این گزارش، حوزه علمیه قزوین و سازمان فضای مجازی سراج در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی با موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات و فضای مجازی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha