پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه و دانشگاه میاندواب

حوزه/ هم اندیشی حوزویان و دانشگاهیان میاندوآب، در سالن اجتماعات دانشگاه شهید باکری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی گردهمایی مسئولین حوزه و دانشگاه، با حضور طلاب مدرسه علمیه میاندوآب و دانشجویان دانشگاه‌های این شهرستان، در سالن اجتماعات دانشگاه شهید باکری میاندوآب برگزار شد.

در این مراسم، حسن مهدوی‌کیا رئیس دانشگاه شهید باکری میاندوآب با تاکید بر همدلی و هماهنگی هر چه بیشتر بین حوزه و دانشگاه، گفت: این دو نهاد علمی با همکاری و همدلی هم می‌توانند بخش زیادی از مشکلات جامعه را حل کنند و نباید فقط همکاری این دو نهاد علمی به هفته وحدت حوزه و دانشگاه خلاصه شود.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام حمید حسن زاده، شهید مفتح را مصداق بارز منادی وحدت حوزه و دانشگاه دانست و بیان داشت: حوزه و دانشگاه از اول انقلاب با هم همکاری و متحد بودند و امروز برای خنثی سازی نقشه‌های دشمنان لازم است بیش از گذشته به همکاری و همدلی اهتمام داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: دشمنان همیشه در تلاش هستند تا دانشجو را از طلبه و روحانیت را از قشر دانشگاهی دور نگه دارند تا بتوانند از این آب گل آلود ماهی بگیرند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا حدودی بر این خواسته شوم خود دست یافته بودند که با هوشیاری دانشجویان و طلاب که در راس امر اشخاصی همچون شهید بزرگوار مفتح قرار داشتند این امر خنثی شد.

وی در پایان با تشکر از مدیران مدرسه علمیه و مسئولین دانشگاه میاندوآب بر ادامه این حرکت وحدت آفرین تاکید کرد.

 در پایان این جلسه از پژوهشگران برتر طلبه و دانشجو خواهر و برادر تجلیل به عمل آمد.

 همچنین در این جلسه اساتید حوزه و دانشگاه نکته و نظرات خود را در رابطه با تقویت وحدت بین این دو نهاد علمی و معنوی بیان کردند.
 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha