جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی- نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بخش بزرگی از مشکلات استان کردستان معلول لجبازی بین دولت و نمایندگان مجلس است که به جای کار کردن برای مردم به دنبال حاشیه سازی برای همدیگر هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت  الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، در نشست تخصصی با ائمه جمعه سراسر استان کردستان که با موضوع بررسی «بیانه گام دوم انقلاب با رویکرد زوایای پنهان حوادث اخیر و تحلیل انتخاب مجلس شورای اسلامی» برگزار گردید، اظهار داشت: یکی موارد بسیار مهم مسئله بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جوانان سرمایه های این نظام و مملکت هستند و در بیانیه گام دوم انقلاب به مسئله جوانان و امید نگاه ویژه ای شده است که این مهم باید مورد توجه همه باشد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اقتدار ایران در منطقه و جهان به جایگاهی رسیده است که دشمنانی که روزگاری ما را تهدید می کردند اکنون درخواست مذاکره را با ما دارند که این افتخاری بزرگ است که در سایه خون شهدا، امام راحل و درایت امام خامنه ای به دست آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: یکی از برنامه های دشمنان این است که با ایجاد حواشی برای این نظام و انقلاب زمینه توسعه و پیشرفت های علمی ما را بگیرند که خوشبختانه به برکت این انقلاب و جوانان آن هرگز موفق به رسیدن به این نیت پلید خود نشده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب باید وابستگی کشور به نفت به حداقل برسد، بیان کرد: خوشبختانه حرکت های خوبی در بحث دور شدن از اتکا به صادرات نفت در کشور در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسایل اخیر در آبان اشاره کرد و بیان داشت: واکاوی مسئله اعتراضات و برخی از اغتشاشات که حول مسئله اصلاح قیمت بنزین در آبان ماه جاری  صورت گرفت باید به صورت دقیق واکاوی شود و زوایای پیدا و پنهان آن برای همه تبیین گردد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: بر اساس آمارها ۱۰ درصد از جمعیت کشور ۱۷ برابر مابقی جامعه از یارانه بنزین بهره‌مند می‌شدند که اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین بهره‌مندی عادلانه از این ثروت ملی را فراهم می‌سازد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب در سال ۹۷ به وضوح از توطئه و فتنه بزرگ دشمن در سال ۹۸ خبر دادند که همه دیدیم که اینگونه شد ولی ملت ایران این فتنه را بمانند دیگر فتنه ها در نطفه خفه کردند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دشمنان در توطئه اخیر نهایت تلاش خود را برای ایجاد ناامنی و کشته سازی در کشور داشت ولی تمام نقشه های آنها با یاری خداوند و درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران خنثی و بی اثر گردید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی عنوان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در پیش داریم و اتفاقا دشمنان نقشه های زیادی برای آن دارند، بحث انتخابات مجلس است، لذا باید با حضور حداکثری در پای صندوق های رای نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: متاسفانه مجلس فعلی، مجلس خوبی نبود و یک سری اقدامات و تصمیماتی در آن گرفته شده که به نفع مردم نبود اگر آنها درست عمل می‌کردند شاید وضع مردم این نبود.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از وضعیت کنونی استان کردستان، گفت: باید گفت که بخش بزرگی از مشکلات استان کردستان معلول لجبازی بین دولت و نمایندگان مجلس است که به جای کار کردن برای مردن به دنبال حاشیه سازی برای همدیگر هستند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: استان کردستان در بسیاری از حوزه ها دارای پتانسیل های زیادی است، با این وجود هرگز نتوانسته ایم که از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در بحث تایید صلاحیت نامزدهای مجلس شورای اسلامی از سوی مجریان دولت شاهد عملکردی نامناسب بودیم و همین عملکرد و تایید بالای نامزدها می تواند نهادهای دولتی را تضعیف کند.

وی در پایان سخنان خود گفت: لذا از همه شما که نوعی معتمد مردم منطقه خود هستید می خواهیم که شاخص های یک نماینده اصلح را برای جامعه بازگو و تبیین نمایید تا ان شاءالله مجلسی کارآمد و انقلابی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha