پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش نقش مبلغین در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف

حوزه/ غلامی با اشاره به نقش مبلغان در ترویج فرهنگ وقف در جامعه، گفت: همایش نقش مبلغین در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، امروز در دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در شهر قم و با حضور ۴۰۰ نفر از مبلغین همدانی مستقر در این شهر برگزار خواهد شد.

رامین غلامی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به برگزاری همایش نقش مبلغین در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف خاطر نشان کرد: از آنجایی که ترویج فرهنگ وقف یکی از ضروریت های جامعه امروز ما است، لذا برآن شدیم تا با برگزاری همایشی با حضور طلاب همدانی، نقش مبلغان را در ترویج این موضوع تبیین کنیم.

وی افزود: این همایش امروز، ۴ دی از ساعت ۱۵ در دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در شهر قم و با حضور ۴۰۰ نفر از مبلغین همدانی مستقر در این شهر برگزار خواهد شد.

غلامی با بیان اینکه سخنران اصلی این مراسم، آیت الله العظمی نوری همدانی می باشد، ابراز داشت: هدف اصلی این برنامه که به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان برگزار شده است، در گام اول تبیین اهمیت وقف برای مبلغان و طلاب می‌باشد و سپس ترویج این فرهنگ در سراسر استان، برای عامه مردم، توسط همین مبلغان است.

وی در پایان یادآور شد: قبل از حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی نیز، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان و نماینده مجمع طلاب استان همدان در قم به سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha