جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فصلنامه

حوزه/ شمارة ۵۶ فصلنامة علمی ترویجی اخلاق منتشر شده و آمادة استفادة محققان و پژوهشگران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ احمدیان، رییس پژوهشکده الهیات و خانواده (دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان) اعلام کرد: شمارة ۵۶ فصلنامة علمی ترویجی اخلاق منتشر شده و آمادة استفادة محققان و پژوهشگران است.
وی اظهار داشت: محتوای این شماره، مشمل بر چهار مقاله، یک گفت‌وگو و یک نقد کتاب است که: «راستگویی و تربیت در دوران کودکی و نوجوانی»، «صداقت در عرصه تبلیغ دین؛ بررسی چند چالش اخلاقی»، «روان شناسی درغگویی: انگیزش، همبسته های شناختی، بسترها و راه صلاح»، «منشوری صحیح برای تحقیقات رسانه ای با تأکید بر صداقت اخلاقی» عناوین مقاله‌های چاپ شده در این شماره از فصلنامة اخلاق هستند.

وی در خصوص گفت‌وگو و نقد کتاب مندرج در این فصلنامه اظهار داشت که این گفت و گو به صحبتی با  علی‌اکبر تیموری فریدنی با موضوع «مفهوم شناسی دروغ از نگاه اندیشمندان مسلمان و غربی» اختصاص داشته و در قسمت دیگری از این فصلنامه معرفی و نقد کتاب «پشت پرده ریاکاری؛ چگونه به هرکس دروغ می گوییم، به ویژه به خودمان» به قلم حسن بوسلیکی ارائه شده است.

حجت الاسلام احمدیان دلایل انتخاب این مجموعه مقالات و دیگر موارد چاپ شده در این شماره از فصلنامه تصریح کرد: این شماره از فصلنامة اخلاق به سفارش «میز اخلاق از قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی» با محوریت موضوع «صداقت» آماده‌سازی و چاپ شده است.

علاقه مندان می‌توانند برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک این شماره از فصلنامه به پایگاه اینترنتی فصلنامه به نشانی www.Aakhlagh.Morsalat.ir و پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha