جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عمار حکیم  و سفیر ژاپن در عراق

حوزه/ سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق ابراز امیدواری کرد: قانون انتخاباتی جدید مشارکت حقیقی نمایندگان و ارتباط بیشتر ملت و نمایندگان را فراهم کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، عمار حکیم در دیدار سفیر ژاپن بر نیاز کشور به دولتی مستقل که مورد قبول مردم و از توانمندی، پاکدستی، عملکرد خوب و توانایی در برگزاری انتخابات زود هنگام بهره مند باشد، تأکید کرد.

وی در این دیدار پیرامون تحولات سیاسی عراق و منطقه به ویژه مسئله تظاهرات و روابط عراق با ژاپن و راه های تقویت آن بحث و گفتگو کرد.

رئیس جریان حکمت افزود: تظاهرات یکی از شاخص های درستی نظام سیاسی است و نظام دموکراسی که دولت و مجلس نمایندگان را به وجود آورده، به شهروندان حق اعتراض و تظاهرات مسالمت آمیز برای اصلاح روند و تحقق اصلاحات را می می دهد.

عمار حکیم راه حلّ بحران عراق را گوشسپاری به مطالبات به حق مردم و اجرای آن دانست و امیدواری کرد: گام هایی که اخیراً در انتخاب شورای کمیساریای جدید و تصویب قانون انتخابات برداشته شده، به تحقق خواسته های مردم جامه عمل بپوشاند و این قانون مشارکت حقیقی نمایندگان و گسترش ارتباطات ملت و نمایندگان را فراهم کند.

وی تمامی کشور ها به سرمایه گذاری در زمینه توسعه و بازسازی عراق دعوت کرد و ابراز امیدواری کرد که ژاپن نیز در این زمینه مشارکت داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha