جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مقتدی صدر

حوزه/ سید مقتدی صدر امروز چهارشنبه در یک توئیت از سیاسیتمداران شیعه و سنی عراق خواست افراد فاسد را از دولت کنار بگذارند و دست از بی اعتنایی به ملت عراق بردارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر امروز چهارشنبه در یک توئیت از سیاسیتمداران شیعه و سنی عراق خواست افراد فاسد را از دولت کنار بگذارند و دست از بی اعتنایی به ملت عراق بردارند.

وی روایتی از امیرالمؤمنین را نقل کرد که می فرماید: «خدایا تو می‌دانی که اقدامات ما برای رقابت بر سر قدرت و به دست آوردن متاع ناچیز دنیا نبود، بلکه برای نمایان شدن نشانه‌های دین تو و اصلاح سرزمین ها و امنیت بندگان مظلوم تو و برپایی احکام رها شده بود».

مقتدی صدر پس از ذکر این روایت خطاب به سیاستمداران ادامه داد: اگر شما نیز پیرو این امام علیه السلام هستید، دست از قدرت طلبی و غنیمت خواهی بردارید و ظلم به مردم را بس کنید و از طلب قدرت از راه فساد بپرهیزید که به خدا سوگند شما آثار دین و کشور را از بین برده و ناچیز انگاشتید تا به مقداری مال دست بیابید و به قیمت فقیر شدن مردم ثروتمند شدید و به خدا سوگند به زودی کشور بر سر ما خراب خواهد شد پس بشنوید و هوشیار باشید و مراقب باشید که بر دل ها و گوش‌های شما پرده نباشد.

سید صدر همچنین خطاب به سیاستمداران شیعه و سنی گفتک ای سیاستمداران شیعه و سنی! افراد فاسد را از حکومت دور کنید که اسلام از آنها بیزار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha