جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان با اعلام شماره تلفن، همراهی به صورت مستقیم در خدمت رسانی بهتر به طلاب را خواستار شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان، به منظور خدمت رسانی بهتر به طلاب و روحانیون حوزه علمیه این استان، اقدام جالبی را کلید زده است.

حجت الاسلام ابراهیم فامیلی، با اعلام شماره تلفن همراه خود و نصب آن بر روی درب اتاق معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان، اعلام کرده که در صورت عدم حضور،به صورت تلفنی پیگیر کار طلاب و روحانیون حوزه علمیه این استان خواهد بود.

در متن درج شده بر روی درب معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان آمده است: ارباب رجوع گرامی؛ در صورتی که امری با واحد معاونت تبلیغ دارید و درب اتاق بسته می باشد با شماره همراه ۰۹۱۲۴۳۱۴۰۷۹ تماس حاصل فرمائید، در صورت امکان پاسخگو خواهیم بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به این اقدام و حرکت خود اظهار داشت: بنا به دستور معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور و مدیر حوزه علمیه استان در خدمت رسانی بهتر به طلاب و روحانیون، تمام هم و غم و دغدغه های خود را نسبت به خدمت بهتر به طلاب به کار بسته ایم و حتی برای کمترین لحظه ممکن نسبت به حل و فصل مشکلات طلاب کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha