سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید نصیر حسینی - یاسوج

حوزه/ براساس اعلام یک منبع آگاه، حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی، امام جمعه دهدشت، گزینه مطرح نمایندگی ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امامت جمعه یاسوج است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، کهگیلویه و بویراحمد، تنها استانی است که نماینده ولی فقیه در استان و امامت جمعه یاسوج بر عهده دو شخص بود و در پی استعفای حجج اسلام والمسلمین سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج، در آینده نزدیک این دو مسئولیت تجمیع و به یک نفر واگذار خواهد شد.

در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یاسوج نیز متن استعفای حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج، توسط خودش قرائت شد و پس از ۲۶ سال خدمت در سنگر امامت جمعه، از این مسئولیت کناره گیری و از مردم خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید:

امام جمعه یاسوج خداحافظی کرد

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به گمانه زنی ها درباره انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، اظهار داشت: گزینه مطرح برای این مسئولیت، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدنصیر حسینی،  امام جمعه فعلی دهدشت است.

بیشتر بخوانید

«نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد» و «امام جمعه یاسوج» استعفا دادند+ دلایل کناره گیری

یادآور می شود، انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تا زمانی که حکم مقام معظم رهبری صادر نشود، قطعی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha