جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید اسماعیل احمدی

حوزه/ حجت الاسلام احمدی با گرامیداشت حماسه ۹ دی که به عنوان روز بصیرت مزین شده است، تصریح کرد: در زمان فتنه، آنچه که انسان را از منجلاب گرفتار شدن در فتنه نجات می‌دهد بصیرت حقیقی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد، با اشاره به استعفای شهردار این شهرستان اظهار داشت: استعفای شهردار پارس آباد پس از چندین ماه فعالیت قابل قبول نیست.

امام جمعه موقت پارس آباد تصریح کرد: از مسئولان تقاضامندیم تا حقوق معوقه کارگران شهرداری در اولین فرصت پرداخت شود.

وی با اشاره به یکسان نبودن قیمت دارو در داروخانه‌های پارس آباد، عنوان کرد: متأسفانه در شهرستان پارس آباد قیمت دارو در داروخانه‌ها یکسان نمی باشد،لذا از مسؤولان ذیربط خواستار نظارت بیشتر در این حوزه هستیم.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به اینکه عظمت انقلاب اسلامی ایران، ابهت شرق و غرب را در هم شکسته است، عنوان کرد: به برکت خون شهدا، پشتیبانی ولایت فقیه و ایستادگی مردم عزتمندی انقلاب در عرصه‌های مختلف تداوم خواهد یافت.

وی در ادامه با گرامیداشت حماسه ۹ دی که به عنوان روز بصیرت مزین شده است، تصریح کرد: در زمان فتنه، آنچه که انسان را از منجلاب گرفتار شدن در فتنه نجات می‌دهد بصیرت حقیقی خواهد بود.

امام جمعه موقت پارس آباد، به نزدیکی ۱۱ دی میلاد حضرت زینب (س) نیز اشاره کرد و افزود: حضرت زینب نمادی از بصیرت و غیرت و شجاعت است.

وی به ویژگی‌های معنوی حضرت زینب (س) و لزوم الگوگیری از این بانوی بزرگوار اسلام تأکید کرد و افزود: ایشان با تمام توان خود از امامت و ولایت دفاع کرده و با ترویج قیام عاشورا به عنوان شیرزن و قهرمان کربلا شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha