سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حوزه خواهران همدان

حوزه/ در مراسمی با حضور معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور، از خدمات حجت الاسلام سید حسین فاضلیان تقدیر و خانم ام‌کلثوم امیدی، به عنوان مدیر جدید حوزه خواهران استان همدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ظهر امروز در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین واحدی، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور، از خدمات حجت الاسلام سید حسین فاضلیان تقدیر و خانم  ام‌کلثوم امیدی، به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان همدان معرفی شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین واحدی با تشکر از اقدامات حجت الاسلام فاضلیان، ضمن معرفی خانم امیدی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان، وظیفه اصلی وی را تربیت طلبه رشید و جامع عنوان کرد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه حوزه‌های خواهران دارای خروجی‌های بسیار خوبی از نظر علم و تقوا است، همراهی کادر حوزه خواهران استان با مدیریت جدید را، یکی از راه‌های دست یافتن به موفقیت توصیف کرد.

سخنران بعدی مراسم، حجت الاسلام فاضلیان، مدیر سابق حوزه خواهران همدان بود، که به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه خواهران استان در مدت ده ساله حضور خود اشاره کرد و به دست آوردن موفقیت‌های مختلف را حاصل انسجام بین مسئولان استان دانست.

بعد از سخنرانی حجت الاسلام فاضلیان، حکم خانم امیدی توسط آیت الله موسوی اصفهانی به وی اعطا و از خدمات حجت الاسلام فاضلیان تقدیر شد.

در پایان این مراسم نیز خانم امیدی با اشاره به اهمیت نقش زنان در جامعه، حوزه های علمیه خواهران را، نهادی برای مقابله با نقشه های دشمن در موضوعات خانواده معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha