جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
9 دی

حوزه/ مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه با صدور بیانیه‌ای از مردم انقلابی این شهر برای حضور در مراسم ۹ دی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، مدرسه علمیه خواهران زینب کبری (س) با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حفظ بصیرت مردم در جهت همراهی با انقلاب، از مردم شهرستان ارومیه جهت شرکت در مراسم ۹ دی دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«یَا أَیُّهَاالنَّاسُ إِنَّ وَعْدَاللَّهِ حَقٌّ فَلَاتَغُرَّنَّکُمُ الْحَیَاةُ‌الدُّنْیَا وَ لَایَغُرَّنَّکُمْ بِاللَّهِ‌الْغَرُورُ؛

ای مردم، همانا وعده خدا حق است. زنهار تا این زندگی دنیا شما را فریب ندهد و زنهار تا شیطان فریبنده شما را درباره خدا نفریبد». (فاطر: ۵)

بار دیگر یوم‌الله ۹ دی ‌ماه فرارسید و خاطره این روز غرورآفرین و حماسه‌ساز، دل‌های دوست‌داران اسلام و انقلاب را فراگرفت. این روز بزرگ، که «روز بصیرت» نام‌گذاری شده است در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود.

در روز ۹ دی، چشم جهانیان خروش ملتی را به نظاره نشست که برای پاسداری از ایمان و اعتقادات خود همچون رودی زلال جاری شد و پلیدی‌ها و ناپاکی‌ها را از دامن میهن اسلامی پاک کرد.

اکنون و در دهمین سالگرد حماسه عظیم و به یاد ماندنی ۹ دی، طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اعلام می‌دارد؛ برای جانفشانی در هر سنگری، تحت فرماندهی مقتدا و ولی فقیه زمان، آماده‌اند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha