جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
9دی

حوزه/ در بیانیه مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار که به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دیماه صادره گردید، آمده است: ۹دی، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه‌ی شور آفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دیماه بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

حماسه عظیم یوم الله نهم دی، تجلی قدرت لایزال الهی و نقطه عطف تاریخ سراسر افتخار نظام اسلامی، فریاد بلند مردم سرافراز، قدرشناس، مقتدر و بصیر ایران اسلامی است.

۹دی، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه‌ی شور آفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است.

امت انقلابی ایران با حضور پرشکوه خود در آن حماسه بزرگ با تبری از فتنه گران و وطن‌فروشان بیگانه پرست نشان دادند با تعهد به ارزش‌های اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، توطئه و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست آموز او نخواهد توانست در ادامه راه امام راحل و شهدا خللی ایجاد کند.

باذن الهی، دشمنان قسم خورده نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران؛ بار دیگر طعم تلخ شکست فتنه انگیزی را در آبان ۹۸ چشیدند تا به یاد داشته باشند نظام ولایی و ملت قهرمان و غیور این کهن دیارهمچنان مقاومتر از همیشه ایستاده است.

ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ یوم الله نهم دی از عموم مردم ولایتمدار و با بصیرت شهرستان بیجار؛ شهر توپ آغاج برای شرکت در حماسه بزرگ «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» که در روز دوشنبه ۹ دی برگزار می شود دعوت می نماییم.

مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha