جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: تجارب تاریخی بر دشمنان ما ثابت کرده است که اتحاد ملت در راستای موضوعی، قادر است تمام دشمنان را از مسیر خود بردارد . آمریکایی ها در جریان انقلاب به وضوح شاهد تسلیم ژاندارم منطقه در برابر یکپارچگی مردم به رهبری پیر و مراد خود بودند. وحدت ملت نقطه اساسی قوت انقلاب می باشد لذا دشمن از روزهای آغازین انقلاب در تلاش است تا این نقطه را مورد هدف قرار دهد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، در نشست هم اندیشی ۹ دی  با حضور ائمه جمعه و استادیاران حلقه های صالحین استان اردبیل اظهار داشت: تجارب تاریخی بر دشمنان ما ثابت کرده است که اتحاد ملت در راستای  موضوعی، قادر است تمام دشمنان را از مسیر خود بردارد . آمریکایی ها در جریان انقلاب به وضوح شاهد تسلیم ژاندارم منطقه در برابر یکپارچگی مردم به رهبری پیر و مراد خود بودند. وحدت ملت نقطه اساسی قوت انقلاب می باشد لذا دشمن از روزهای آغازین انقلاب در تلاش است تا این نقطه را مورد هدف قرار دهد .

امام جمعه اردبیل گفت:دشمنان در صدد اجرایی کردن  فتنه های جدید با عملیات های گوناگون روانی هستند. عملیات روانی مهمترین بعد جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران است که درحوزه های مختلف اجتماعی ،سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پیگیری می شود.

وی افزود: دشمنان با ایجاد انواع توطئه ها در نقاط مختلف کشور سعی بر آن دارند تا به هر بهانه ی ممکن ، میان مردم و نظام اسلامی ایجاد فاصله نمایند. در این میان اما ، رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، همچنین اقدام هوشمندانه ملت و اراده قاطع انقلابیون مکر و کید آنها را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در خاتمه ضمن تاکید بر بایستگی های تبیین و تشریح آرمان ها و اهداف حماسه ۹ دی در حوزه ها علمیه و دانشگاه ها، مساجد و مدارس خاطر نشان کرد: ارتقای بصیرت و افزایش روشنگری نیاز امروز می باشد، چرا که دشمنان ما ارزش های انقلابی و تفکرات نسل جوان را مورد هدف قرار داده است .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha