سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کانون های مساجد

حوزه/ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی بیانیه ای منتشر کرده است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل ، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی بیانیه ای منتشر کرده است.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز حماسه ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یادآور حرکت عظیم مردمی ملت ایران در پاسداشت از ارزش های والای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر و امام شهدا بود، را به نمایش گذاشت.

حرکتی که دست خداوند متعال آن را هدایت کرد و برخاسته از عمق عقیدت، شناخت و بصیرت و دشمن شناسی مردم بود. مردمی که دلبسته عاشورا و اهداف بزرگ و متعالی آن بودند و در راه عزتمندی و استقلال و آزادی خود خون ها و جان های گرانمایه را به ساحت این انقلاب و معمار کبیر و رهبری حکیمانه آن ریخته اند. در فضای غبار آلود فتنه به مدد الهی مردم ایران اسلامی لبیک گوی ندای «این عمار» امیر قافله صبر و بصیرت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) شدند و بر نجوای غریبانه ایشان با امام عصر حضرت حجت بن الحسن (ارواحنا فداه) با قیامی از دل و جان و حرکتی غیر متعارف و غیر معمول که حجت را بر همگان تمام کرد را بنیان نهادند.

بصیرت و دشمن شناسی مردم به خصوص نسل چهارم و پنجم انقلاب نمایش آمادگی و سرزندگی و حضور مجاهدانه مردم را برای حفظ ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساند.

حضور با صلابت مردم به تعبیر مقام معظم رهبری بیماری انقلاب را علاج کرد و عکس العمل هوشیارانه مردم مقابل فتنه گران خصوصا سران آن حجت را بر همه دوستان و دشمنان انقلاب تمام کرد که «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند».

ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن گرامیداشت روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت، بیعت دوباره خود را با رهبر معظم انقلاب اعلام داشته و اعلام می داریم که تا پای جان از انقلاب و نظام و رهبری حراست می کنیم و هر لحظه آماده و نثار جان خود در این مسیر نورانی هستیم و بر همه شهدا و جانبازان سرافراز جهادگر در راه اعتلای انقلاب اسلامی و سعادت بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی درود می فرستیم و امیدواریم مسئولان محترم با اتکال به ذات مقدس الهی و امدادخواهی از حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با بهره مندی از هدایت های حکیمانه رهبری معظم انقلاب با خدمت رسانی هر چه بیشتر و استفاده بهینه از توانمندی های جوانان عزیز و منابع سرشار و غنی داخلی سعی در رفع محرومیت ها و مشکلات مردم عزیز بخصوص اقشار ضعیف و کمتر برخوردا را بنمایند و در گام دوم انقلاب اسلامی رشد، بالندگی و پیشرفت در همه عرصه ها را با جدیت ادامه دهند و فریب دشمنان قسم خورده این مرز و بوم و انقلاب را نخورند.

روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha