جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مخالفت شدید اردنی ها با قرارداد گازی اردن با رژیم صهیونیستی

حوزه/ مردم اردن با حضور فعال در شبکه های اجتماعی و مقابل نهاد نخست وزیری این کشور با قرارداد گازی اردن با رژیم اسرائیل اعلام مخالفت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شبکه های اجتماعی اردن در مخالفت با قرارداد گازی اردن با رژیم صهیونیستی با هشتک "قرارداد گاز را لغو کنید" همراه بود و مردم اردن با حضور در مقابل نهاد نخست وزیر این کشور به این مسئله اعتراض کردند.

در همین راستا "طارق خوری" نماینده پارلمان اردن نوشت: من مخالف حضور سفارت رژیم صهیونیستی در عَمان، مخالف قرارداد ننگین وادی عربه و قرارداد خرید گاز فلسطین از سارق فلسطین هستم.

وی افزود: هر چه می خواهید بگویید، مرا به هر چه می خواهید متهم کنید، هرگز نظرم را در این خصوص عوض نخواهم کرد.

"عامر الشویکی" کارشناس امور نفت گفت: اردن مستقیماً 6 میلیارد دلار  برای خرید گاز دزدی به رژیم اشغالگر اسرائیل پرداخت می کند و این به غیر از مالیاتی است که این رژیم از شرکت نوبل کسب می کند و این قرارداد ننگین است.

"سلطان العجلونی" فعال سیاسی اردن در صفحه توئیتر خود نوشت: مسئله بسیار تحقیر آمیز در این قرارداد این است که اردنی ها را حامیان مالی و جنگی صهیونیست ها تبدیل کرده است.

مخالفان قرارداد گازی اردن با رژیم صهیونیستی تأکید کردند: امضای این قرارداد به منزله دفن کردن یاد و تلاش های هزاران شهید اردنی در خاک فلسطین و بی ارزش کردن ده ها سال جانفشانی است.

مبلغ دریافتی رژیم اسرائیل از اردن در جهت کشتار برادران فلسطینی هزینه می شود

فعالان هشدار دادند: مبلغی که اردن در مقابل خرید گاز به رژیم اسرائیل می دهد در جهت خرید سلاح و کشتار برادران فلسطینی هزینه می شود و نکته مهم تر در این قرارداد این است که اردن گاز را سه برابر قیمت می خرد و این مسئله باعث افزایش قیمت برق می شود.

بودجه ملّی در راه تروریسم صهیونیستی نابود می شود

کمپین ملی اردن برای لغو قرارداد گازی با دشمن صهیونیستی در بیانیه خود گفت: در روز های نه چندان دور ریسمان رژیم صهیونیستی ما را خفه می کند و میلیارد ها دلار از جیب خالی و بودجه ملّی خارج می شود تا در راه تروریسم صهیونیستی نابود شود و مسئولین همچنان اصرار دارند که امنیت انرژی، اموال و آینده ما را تحویل صهیونیست ها دهند.

این کمپین افزود: ما امروز باید به صورت جدّی و در تمامی سطوح اعتراض خود را اعلام کنیم.

این کمپین در بیانیه خود به مشارکت گسترده مردم در هشتک "قرارداد گازی را لغو کنید" دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha