جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش دیدگاه های علوم قرآنی آیت الله فاضل لنکرانی

دبیر علمی همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی آیت الله العظمی فاضل لنکرانی با اشاره به مشارکت برجسته طلاب خواهر در ارسال مقالات علمی از انتشار کتاب مجموعه مقالات این همایش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محسن قمرزاده، با اشاره به همکاری 25 نهاد مختلف جهت برگزاری این همایش، اظهار کرد: این همایش در سطح ملی برگزار شد که حاصل آن دریافت بیش از 350 مقاله از نقاط مختلف کشور بود. همچنین  13 پیش نشست در نقاط مختلف کشور برگزار شد و در نهایت اختتامیه این همایش در 5 دی ماه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده سطح همکاری حوزه های علمیه خواهران را میان این 25 نهاد، بالاترین میزان دانست و گفت: با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، 5 پیش نشست در استان های گرگان، تهران، اصفهان، کرمان و قم برگزار شد که استقبال خوبی نیز از آن ها صورت گرفت. 

دبیر علمی همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی آیت الله العظمی فاضل لنکرانی، میزان شرکت طلبه های خواهر در این همایش را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: از 350 مقاله دریافت شده، بیش از 30 درصد کل مقالات مربوط به خواهران طلبه بود، همچنین یک کتاب مجموعه مقالات توسط مجتمع آموزش عالی حوزوی معصومیه(س) که زیر نظر سازمان تبلیغات است، ویژه این همایش به چاپ رسید اما صاحبان مقالات این کتاب طلاب خواهر بودند.  

وی در ادامه افزود: از میان طلبه های خواهر، مقاله های متعلق به خانم سمانه وفایی، طلبه سطح سه مدرسه معصومیه(س) و خانم سیده طاهره حسینی، طلبه سطح چهار مدرسه فاطمه الزهرا(س) اصفهان موفق به کسب رتبه شده و جزو ده مقالات برتر معرفی شدند.

حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده در پایان با تشکر از اقدامات انجام شده توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت: همکاری های اجرایی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در برگزاری این همایش نقش بسزایی داشت و اداره امور قرآن و عترت این مرکز، از یک سال و نیم پیش با ما همکاری داشته است. 

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha