پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله تالهی

حوزه/ با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان از عوامل و دست اندرکاران برگزاری کنگره آیت الله تألهی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، یکشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و مدیر عامل موسسه شهید محراب، از عوامل و دست اندرکاران برگزاری کنگره آیت الله تألهی تقدیر و تشکر شد.

سید محمد کاظم حجازی، مدیرعامل مؤسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی، در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان کنگره آیت الله تألهی، خاطرنشان کرد: در این برنامه در حدود ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم در کمیته‌های مختلف به ایفای نقش پرداختند.

وی با بیان اینکه بازخوردهای خوبی از برگزاری این چنین کنگره هایی در جامعه به وجود آمده است، ابراز داشت: در این کنگره باید از همراهی های بیت آیت الله تألهی، تقدیر ویژه ای داشته باشیم که اگر نبود این حمایت ها، قطعا به این نتیجه این چنینی نمی رسیدیم.

حجازی با اشاره به خروجی ها و آثار این کنگره، یادآور شد: در آینده کسانی که بخواهند در موضوعات عرفانی به تحقیق بپردازند، منابعی که کنگره در اختیار آنها قرار داده است بی مانند و بسیار جامع است، که همه آنها در سایت کنگره آیت الله تألهی قابل بهره برداری است.

وی، فعالیت اعضا کنگره را به صورت دلی و با علاقه توصیف کرد و گفت: اگر فردی شخصا علاقه ای به انجام کاری نداشته باشد، هیچگاه به درستی آن را انجام نخواهد داد ، اما در برگزاری این مراسم شاهد زحمات و فعالیت های شبانه روزی این افراد بودیم، که نشان از عشق آنها به این مراسم داشت.

مدیر عامل موسسه شهید محراب با تشکر از مسئولان استان، اظهار داشت: از حمایت ها و پیگیری های حجت الاسلام والمسلمین شعبانی و آیت الله موسوی که در خطبه های نماز جمعه به این مراسم اشاره کردند، باید به صورت ویژه تقدیر کنیم.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم کمیته مردمی آیت الله تألهی، ابراز داشت: سازمان تبلیغات در این کنگره ابتکار خوبی را انجام داد و به دلیل اینکه دبیرخانه درگیر مراسم اصلی بود و توانایی رسیدگی به همایش مردمی را نداشت، این سازمان با ورود خود و برگزاری کنگره مردمی کمک شایانی به این مجموعه کرد.

در ادامه فرزند آیت الله تألهی ضمن تشکر از برگزاری این کنگره ملی، خاطراتی را از پدر خود نقل کرد و در آخر نیز دعایی که آیت الله تألهی در نماز آن را می خوانند را برای حاضرین در جلسه قرائت کرد.

در پایان این مراسم نیز از عوامل و مدیران کمیته های مختلف این همایش تقدیر به عمل آورده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha