پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید جلال صالحی

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، ولایت مداری و بصیرت ملت ایران را از جمله مهم ترین شاخصه های این مردم دانست و تصریح کرد: نهم دی تجلی بصیرت و هوشیاری ملت ایران در دفاع از انقلاب و رهبری نظام اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی، یک شنبه شب در مراسمی که به مناسبت حماسه نهم دی در ساری برگزار شد، نهم دی را روز بصیرت ملت ایران در دفاع از انقلاب و رهبری دانست.

وی با بیان این که ملت ایران با حضور خود در نهم دی سال ۸۸ فتنه دشمنان داخلی و خارجی را خاموش کردند، افزود: دشمن در آن مقطع همه توان خود را برای به آشوب کشاندن کشور به کار گرفته بود.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در نماز جمعه و بصیرت بالای ملت ایران موجب خنثی شدن فتنه ۸۸ شد، بیان داشت: دشمنان به تلاش های فتنه گران داخلی در آن مقطع حساس دلخوش کرده بودند که با آن حضور به موقع مردم فتنه آنها خنثی شد.

مسئول مدرسع علمیه آیت الله صالحی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی سال ۸۸، تبعیت خود از ولایت و رهبری را به رخ جهانیان کشیدند، گفت: ملت بزرگ ایران ثابت کردند تا پای جان از ولایت و رهبری حراست می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه خواص در فتنه سال ۸۸ مردود شدند، بیان داشت: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان در آن امتحان سخت نمره قابل قبولی گرفتند و سربلند شدند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که حوادث سال ۸۸ موجب شد تا برخی ها از قطار انقلاب پیاده شوند، خاطرنشان کرد: در مقابل آن حوادث موجب رویش های جدیدی در انقلاب و نظام شد که با آثار و برکات ارزشمندی نیز برای کشورمان همراه بوده است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که فتنه انگیزی دشمن هیچ گاه تمامی ندارد، گفت: دشمن پس از سال ۸۸، در سال های ۹۶ و ۹۸ نیز به دنبال آشوب و اغتشاش در کشور بود که باز هم با رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تقلب کلید واژه فتنه گران در حوادث سال ۸۸ بود، بیان داشت: متأسفانه در سال ۸۸، کسانی که خود را انقلابی می خواندند در غبار فتنه مسیر اصلی را گم کردند و از مسیر انقلاب منحرف شدند.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که نهم دی سال ۸۸، تبلور وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بود، خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان در آن مقطع حساس با حضور به موقع خود، آتش فتنه دشمن را خاموش کردند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، ولایت مداری و بصیرت ملت ایران را از جمله مهم ترین شاخصه های این مردم دانست و تصریح کرد: نهم دی تجلی بصیرت و هوشیاری ملت ایران در دفاع از انقلاب و رهبری نظام اسلامی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha