پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) سلماس

حوزه/ حجت الاسلام فتاحی، وظیفه طلبه انقلابی و حوزه‌های علمیه را پیشگام بودن در مسائل حساس انقلاب و راهنمایی جامعه به سمت اطاعت از ولایت فقیه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام حبیب فتاحی، شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه که در مدرسه علمیه امام علی (ع) شهرستان سلماس برگزار شد، اظهار داشت: ۹دی، روز میثاق امت با ولایت و دفاع جانانه مردم از حریم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این روز ملت بصیرایران به دور از مسائل حاشیه‌ای و بدون اعتنا به مباحث جناحی، عشق و ارادت خود را به ولایت نشان دادند.

وی ادامه داد: به همین علت، حرکت عظیم و خودجوش ۹ دی در سال ۸۸ برگرفته از عمق بصیرت و ولایتمداری مردم بود.

مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) سلماس خاطر نشان کرد: در ۹ دی سال ۸۸ سران فتنه به بهانه تقلب در انتخابات و با لجاجت تمام، هفت ماه خون به دل مقام معظم رهبری و خانواده‌های شهدا کردند و جای تعجب دارد که این فتنه‌گران، هنوز از فتنه برائت نجسته‌اند و باز در نوشته‌های خود، تظاهرات عظیم و خودجوش مردم فهیم و انقلابی را حکومتی بیان می‌کنند.

 وی گفت: در آشوب‌هایی که بعد از انتخابات ۸۸ رخ داد، ضد انقلاب و دشمنان این ملت، همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی امیدوار شدند و با خبرسازی و بزرگ نمایی آثار مخربی را ایجاد کردند، اما حماسه ۹ دی ورق را برگرداند و اقتدار را به ملت ایران هدیه داد.

مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) سلماس در پایان وظیفه طلبه انقلابی و حوزه‌های علمیه را پیشگام بودن در مسائل حساس انقلاب و راهنمایی جامعه به سمت اطاعت از ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: در ۹ دی مردم بصیر نشان دادند که همچنان در صحنه هستند و از دستاوردهای انقلاب حمایت می‌کنند و تا پای جان پای آرمانهای انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha