پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رنجبر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: فتنه ۸۸ نشان داد منافقین که تمام امکانات خود را برای شکستن هیمنه نظام به صحنه آورده بودند بازی را به رهبری حکیمانه و برخاسته از آموزه های الهی و مردمی که هیچ گاه دست از ولایت برنمی دارند، باخت.

حجت الاسلام نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تبریک نهم دیماه روز بصیرت و حماسه تاریخی ملت ایران، اظهار داشت: نظام اسلامی که محصول باورهای الهی و آرمانهای مترقی ولایت باوری است اولین و اساسی ترین چالش آن با لایه نفاق نهفته در بین خواص جامعه می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه  تاکید کرد: اساسا نفاق شاخه و برگهای خود را در نظام اسلامی پهن می کند این قضیه صرفا چالش حکومت اسلامی ایران نیست اولین لایه های نفاق در حکومت پیامبر (ص) توسط کسانی رقم خورد که به ظاهر در کنار رسول اکرم (ص) بودند، اما در حقیقت نبودند، در جلسات و مراودات در کنار پیامبر می نشستند و تربیون به دست می گرفتند اما خلوتهایشان را با دشمنان دین پر می کردند.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: در جنگ نرم یکی از اولویت های ضروری نفاق؛ ایجاد تردید در کارآمدی نظام اسلامی است، دشمنان از این طریق مثل موریانه اساس باورهای مردم را مورد حمله قرار می دهند و در آن تشکیک ایجاد می کنند.

وی تصریح کرد: در حکومت اسلامی ایران افرادی که انقلاب آنها را از در بیرون کرده بود با ظاهری جدید از پنجره وارد شدند و در طبقات زیرین مدیریتی برای خود لانه ایجاد کردند و همین افراد مترصد فرصتی بودند که بتوانند زهر خود را علیه انقلاب بریزند لذا باید گفت که در حقیقت فتنه ۸۸ عقده های فروخورده ای بود که زمینه را برای بروز درون دشمنان نفاق پیشه که به ظاهر دوست بودند  فراهم آورد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه عنوان داشت: دشمنی با انقلاب، امام و رهبری همه آن چیزی بود که منافقین را ملزم می کرد تا ملاحظات را کنار بگذارند و کمی بی پرده تر با نظام اسلامی مواجه شوند.

حجت الاسلام رنجبر بیان کرد: این افراد تمام تلاش خود را در این فتنه به کار گرفتند که در لایه باورمند به انقلاب در مورد کارآمدی نظام اسلامی تشکیک نمایند، این جریان انتخابات را بهانه و بستر مناسبی می دیدند که منویات درونی خود را پیگیری کنند از این رو با اعلام تقلب در انتخابات تضادهای درونی خود را بیشتر آشکار کردند و آرام آرام بسوی تشکیک در اصل ولایت و نظام اسلامی حرکت کردند.

وی در دامه سخنان خود گفت: در این بین نقش خواص بی بصیرت در رونق گرفتن کار منافقین را نباید نادیده گرفت، آنهایی که نتوانستند بین منافع خود و منافع انقلاب جمع کنند و کار را به جایی رساندند که ندای این عمار رهبری را نادیده گرفته یا گوش های خود را از شنیدن حقایق فرو بستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه اظهار داشت: آنچه که ترفندهای دشمنان انقلاب را در نطفه خفه کرد، رهنمودهای حکیمانه رهبری الهی بود که صف مردم را از صف دشمنان جدا نمود و مسیر حق را در مقابل دیدگان مردم روشن کرد.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منافقین در حقیقت جنگ تمام عیار خود را در مقابل هدایتهای داهیانه رهبری و حضور حداکثری مردم باختند و تاریخ گواهی شد بر این که اگر صف امام و امت به هم پیوسته باشد لایه های نفاق نمی تواند در مبانی انقلاب تشکیک ایجاد کند.

حجت الاسلام رنجبر افزود: باید اذعان نمود که فتنه ۸۸ نشان داد منافقین که تمام امکانات خود را برای شکستن هیمنه نظام به صحنه آورده بودند بازی را به رهبری حکیمانه و برخاسته از آموزه های الهی و مردمی که هیچگاه دست از آرمانهای مترقی ولایت برنمی دارند، باخت.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه در پایان سخنان خود اظهار داشت: بصیرت مردمی و وجود رهبری الهی سرمایه هایی هستند که حیثیت نفاق را از بین برد و کار را به جایی رساند که دشمن فهمید اتفاق امام و امت یک پیوند ناگسستنی است که تمام نقشه های منافقین را بر باد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha