جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حمله آمریکا به پایگاه های بسیج مردمی را محکوم کرد و آن را تجاوز آشکار به حاکمیت و امنیت این کشور دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان به شدّت حمله وحشیانه آمریکا را به پایگاه های گردان های حزب الله عراق را محکوم کرد و آن را تجاوز آشکار به حاکمیت، امنیت، استقرار و ملت عراق دانست، به ویژه بسیج مردمی که ید طولایی در مقابله با تروریسم تکفیری و شکست آن داشته است.

حزب الله افزود: این حمله بار دیگر نشان داد که آمریکا می خواهد عناصر قدرتمند موجود در ملت عراق که توانست در برابر داعش و افراطیون بایستد را مورد حمله قرار دهد.

این حزب ادامه داد: دولت آمریکا در سطوح مختلف از داعش و گروهک های افراطی حمایت کرده و این گروهک ها همچنان به عنوان طرح ها و ابزار خبیث آمریکا در منطقه حضور دارند.

حزب الله تصریح کرد: این اقدام آمریکا چهره واقعی آن را به عنوان دشمن عراق و منافع عراقی ها و خواسته های آن ها در تحقق آزادی، حاکمیت حقیقی و آینده امن نشان داد.

حزب الله لبنان برای شهدا طلب رحمت و برای مجروحان طلب شفای عاجل کرد و به خانواده های شهدا و ملت عراق به ویژه گردان های حزب الله تسلیت گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha