پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گفت وگو با حجت الاسلام والمسلمین رجبی

حوزه/ قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: خداوند نیز با یاری مومنین مسائل را برای ما آسان می کند و این مومنین هستند که پشتوانه نظام اسلامی بوده و در مقاطع مختلف با حضور خود از نظام حمایت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله محمود رجبی در حاشیه راهپیمایی به مناسبت 9 دی در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: نظام اسلامی وابسته و متکی به پشتیبانی مردم است.

وی افزود: خداوند نیز با یاری مومنین مسائل را برای ما آسان می کند و این مومنین هستند که پشتوانه نظام اسلامی بوده و در مقاطع مختلف با حضور خود از نظام حمایت کرده اند.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: دشمنان هر موقع حضور حماسی مردم را می بینند، در مواضع خود تغییر اعمال می کنند، بنابراین حضور به موقع ملت ما تضمین کنند صیانت از نظام و نشان دهنده اقتدار ملت ما است.

آیت الله رجبی یادآور شد: حضور مردم هشداری به توطئه گران بوده و پیام آن با این محتواست که به رغم همه سختی ها و مشکلات ملت همچنان از نظام اسلامی حمایت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این حضور بارقه امیدی در دل ملت های مستضعف ایجاد می کند و همزمان در دل دشمنان ترس و رعب به همراه دارد، همچنین این حضور وحدت و همبستگی را برای ملت خودمان در پی دارد.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: این حضور تجدید بیعت با ولایت و رهبر معظم انقلاب بوده و این شکوه حضور یکی از نعمت های الهی است.

آیت الله رجبی اضافه کرد: این حضورها همواره مردم را با نظام همراه کرده و پایه های نظام اسلامی را مستحکم کرده است، همچنین بهبود جایگاه کشور در عرصه بین الملل از دیگر آثار حضور مردم در صحنه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha