جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وکیل حامی ترامپ به خاطر اهانت به مسلمانان و اقلیت ها، معلق شد

حوزه/ یک وکیل ۶۲ ساله طرفدار ترامپ که پیشتر در ارتش آمریکا فعالیت داشته و نامزد مقام قضایی در فلوریدا بوده است، به خاطر ده ها اظهارنظر توهین آمیز و افراطی علیه مسلمانان و اقلیت ها، از کار معلق شد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از نیویورک پست، یک نامزد پیشین دادگاه قضایی در فلوریدای آمریکا به دلیل اظهارنظرهای نفرت انگیز و توهین آمیزی که علیه مسلمانان و اقلیت ها در رسانه های اجتماعی انجام داده بود، از انجام فعالیت های حقوقی معلق شد.

 دونالد مکباث، ۶۲ ساله سرگرد سابق ارتش آمریکا که سال گذشته تلاش خود برای تبدیل شدن به قاضی ششم دادگاه قضایی از دست داد ، روز جمعه از کار به عنوان وکیل در امور خانوادی و طلاق، به دلیل عدم حفظ «کرامت و عزت» که برای وکلا و قضات فلوریدا ضروری است،  به مدت ۹۱ روز معلق شد.

دیوان عالی فلوریدا ، ۱۵ اظهارنظر ناراحت کننده از سوی مکباث در فیس بوک و توییتر را  مبنای این حکم قرار داد که از جمله آن ها  گفته های وی علیه مسلمانان بود که نوشته بود« هرگز به یک مسلمان اعتماد نکنید!»

 وی پیشتر مدعی شده بود که می توانند دیدگاه های افراطی خود را در خارج از دادگاه  نگه دارد و تاثیری روی پرونده هایش نخواهند داشت. که این امر غیرممکن به نر می رسد.

 وی در مصاحبه ای گفته بود: من می توانم عادل باشم و ربطی ندارد که چه باورهایی دارم!

 وی از حامیان درجه یک دونالد ترامپ محسوب می شود و حساب توییتری او که سابقا برای حمایت از ترامپ راه اندازی شده و باورهای «ضدشریعت اسلامی» و «طرفدار اسلحه» در آن به چشم می خوردند نیز روز دوشنبه به حالت تعلیق درآمد.

دادگاه عالی فلوریدا وی را به دلیل نقض قانون رفتار قضایی ایالتی به حالت تعلیق درآورده است. میامی هرالد گزارش داد که او مجازات را همزمان با یک سال تعلیق برای بی کفایتی در یک پرونده جداگانه تحمل خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha