جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیسی

حوزه/ جانشین نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: امروز قدرت رسانه ای آمریکا و صهیونیست جای تروریست را در دنیا عوض کرده است و ایران و حزب الله را به عنوان تروریست معرفی می کنند و خود را منادی صلح می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رئیسی، امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در شهر چغادک با بیان اینکه حماسه نهم دی در تاریخ کشور ماندگار شد، اظهار داشت: ایمان مومنین در رویدادهای مختلف محک می خورد و این مسئله از گذشته تاریخ تا به حال بدین شکل بوده است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه افزود: فتنه انگیزی همیشه در طول تاریخ بوده و منحصر به انقلاب اسلامی و یا دولت خاصی نیست؛ از زمان آدم و هوا این فتنه انگیزی وجود داشته و تا الان ادامه دارد و در آینده هم شاهد فتنه هایی خواهیم بود.

وی بیان داشت: در انقلاب اسلامی هم دیدیم که فتنه از سوی چه کسانی اتفاق افتاد، کسی این فتنه را ایجاد می کند که از اسلام سیلی خورده است.

حجت الاسلام رئیسی بیان داشت: امروز دست آمریکایی ها از کشور کوتاه شده است، در حالی که قبل از انقلاب با حضور مستشاران خود هر کاری که در ایران می خواست انجام شود بایستی با اجازه آنها صورت می گرفت.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه فتنه غبارآلود است و دشمن در آن آدرس غلط می دهد، گفت: در حوادث سال ۸۸ دشمن برای مردم کف زد و این خوشحالی خود را نتوانست پنهان کند؛ فتنه سال ۸۸ از سال ۸۴ مقدمات آن انجام شده بود و متاسفانه این فتنه توسط افراد ظاهر ساز انقلابی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه فتنه یک نوع براندازی است ادامه داد: امروز قدرت رسانه ای آمریکا و صهیونیست جای تروریست را در دنیا عوض کرده است و ایران و حزب الله را به عنوان تروریست معرفی می کنند و خود را منادی صلح می دانند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ سال است که آسیب دیده است، گفت: قدرت آمریکا، قدرت قبل نیست، آنها به دنبال این هستند که در داخل ما به جان هم بیفتیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه فتنه آرام آرام انجام می شود، اظهار کرد: فتنه به گونه ای است که مردم متوجه آن نمی شوند، در حالی که همه مردم را عمله خود می کند و پیروزی را به شکست تبدیل می کند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس، افزود: شاخص های انتخاب یک فرد را امام راحل و مقام معظم رهبری بیان کرده اند، مردم هم باید فردی را برای مجلس انتخاب کنند که دارای شجاعت بوده و نسبت به مسائل استان آشنایی کامل داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha