جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست بصیرتی

تولیت مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا گفت: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف در ایران هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند، لذا باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا، گفت: آحاد ملت ایران در حماسه نهم دی نشان دادند که مردمی بصیر و زمان شناس بوده و پیوندی ناگسستنی با ولایت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۸۸ فتنه ای طراحی شده بود تا زمینه براندازی نظام اسلامی را فراهم کند که می توانست به یک جنگ داخلی تبدیل شود، اما با سعه صدر و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، توطئه شوم استکبار در نطفه خفه شد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی مواقع فضای غبار آلود و تشخیص حق و باطل بسیار سخت می شود، باید با بصیرت افزایی و روشنگری تلاش کرد تا در مسیر درست گام برداشت.

وی ادامه داد: فتنه گران قصد بر هم زدن ساختار نظام جمهوری اسلامی و تضعیف انقلاب و ولایت فقیه را داشتند، ولی مردم با بصیرت ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمن کوبیدند و با حضور خودجوش خود در خیابان ها و فریادهای رسا، امید دشمنان را ناامید و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با طراحی حضرت امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری  چهل سال است که با قدرت درحال جلو رفتن است و عرصه های مختلف علمی، سیاسی و نظامی را فتح کرده و این روند کماکان ادامه دارد.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف در ایران هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند، لذا باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha