پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ضمن انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در مسئله عالم مجاهد شیخ ابراهیم زکزاکی، گفت: حرکت شیخ زکزاکی الهام گرفته از حضرت امام خمینی (ره) است و باید آن را از دستاوردهای انقلاب دانست که با خویشتن داری به نتیجه رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، شب گذشته در آیین «پویش احسانه» اهدای 12 هزار جهزیه توسط ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) گفت: این بانوی بزرگوار در صبر، ایمان و تقوا منحصر به فرد بود و در فصاحت و بلاغت گویی از زبان حضرت علی (ع) سخن می گفت.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط حضرت زینب (س) با خدای متعال آن گونه بود که حضرت سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا، هنگام وداع به خواهرش فرمود (ای خواهر مرا در نمازهای شب فراموش نکن).

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:حضرت زینب کبری (س) سختی ها و مشقت های فراوان کشید تا مبلغ دین باشد و امروز هم باید بدانیم ارزیابی انقلاب را باید در دراز مدت مورد بررسی قرار داده و دستاوردهای آن را در جامعه تبیین نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ضمن انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در مسئله عالم مجاهد شیخ ابراهیم زکزاکی، بیان کرد: حرکت شیخ زکزاکی الهام گرفته از حضرت امام خمینی (ره) است و باید آن را از دستاوردهای انقلاب دانست که با خویشتن داری به نتیجه رسیده است.

وی دامه داد: شیخ زکزاکی از تمام هستی خود در مسیر ترویج تفکر و سیره اهل بیت عصمت و طهارت گذشت و حرکتی ارزشمند و ماندگار در نیجریه انجام داد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن  قدردانی از همه خیرین و دست اندرکاران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تامین جهیزیه برای نیازمندان  بیان کرد: این کار خداپسندانه و بسیار ارزشمند است و کسانی که در این فعالیت مشارکت می کنند مورد لطف الهی قرار می گیرند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مخلوقات الهی عائله خدای متعال بوده و روزی آنها را عطا می کند و محبوب ترین خلق خدا کسانی هستند که به بندگان سود برسانند و مومنان را خوشحال نموده و این کار بهتریین عمل محسوب می شود.

وی ادامه داد: اگر برای رضای خدا کاری نماییم مطمئن باشید هم در این دنیا و هم در آخرت لذت معنوی خواهیم برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha