پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024

حوزه/ مهدی جبرییلی گفت: بصیرت مهم ترین ابراز برای رهایی از سیاه چاله های فتنه است. در فتنه ۸۸ خیلی از خواص، با بی بصیرتی از کاروان انقلاب خارج شدند و خیلی از عوام حتی آنها که انقلاب ۵۷ را به چشم ندیدند با بصیرت خود، حماسه نهم دی را آفریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، مهدی جبرییلی، در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل بیان کرد: سالهاست دشمنان در تبلیغات خود مردم ایران را ناامید و خسته از اسلام و انقلاب و ولایت نشان می دهند، اما حماسه عظیم نهم دی، خط بطلانی بر این ادعای دشمن بود.

وی با اشاره به تعریف فتنه گفت:  فتنه ۸۸ با بهره گیری از حمایت آشکار و علنی استکبار جهانی به خصوص آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و امکانات رسانه ای گسترده فضای یأس و نا امیدی را در میان انقلابیون و نهضت های مقاومت جهان حاکم کرده و نگرانی ها و دغدغه هایی را دامن زده بود، اما تجلی غیرت و بصیرت عاشورایی امت حزب الله در روز ۹ دی تمامی نگرانی ها را برطرف ساخت و یک بار دیگر اقتدار معنوی نظام اسلامی در سطح بین الملل و امید و نشاط دوستداران انقلابی در سطح جهان را به ارمغان آورد.

وی  تصریح کرد: بصیرت، مهم ترین ابراز برای رهایی از سیاه چاله های فتنه است. در فتنه ۸۸ خیلی از خواص، با بی بصیرتی از کاروان انقلاب خارج شدند و خیلی از عوام حتی آنها که انقلاب ۵۷ را به چشم ندیدند با بصیرت خود، حماسه نهم دی را آفریدند.

کارشناس حوزوی اظهار کرد: زمان شناسی و دشمن شناسی در بالا بردن سطح بصیرت موثر بوده و ریشه فتنه را می خشکاند. در حوادث اخیر کشور با افزایش قیمت بنزین، شناخت زمان و موقعیت و همچنین شناخت دشمن و نقشه هایش موجب شد آشوبی که دوسال برایش سرمایه گذاری کرده بودند دو روزه بساطش جمع شود.

وی با اشاره به حوادث کشور عراق، افزود: اگر مردم عراق هم مانند ایرانیان بلافاصله بساط آشوب و فتنه را جمع کرده در فضای امن به حل مشکلات موجود کشورشان می پرداختند، امروز دشمنان جبهه مقاومت به خود اجازه تجاوز نظامی به این کشور نمی دادند.

جبرییلی در پایان با اشاره به پیشرفت های  کشور در چهل سال انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: با توجه به این که نظام ما در ۴۰ سال گذشته رشد قابل توجهی کرده است، لذا باید وضعیت کشور قبل و بعد انقلاب مقایسه شده و دستاوردهای نظام اسلامی ایران به نسل بعد انقلاب نشان داده شود تا دشمن از عدم آگاهی این نسل سوء استفاده نکند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha