پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش حمایت از شیخ زکزاکی در مدرسه امام رضا(ع) تهران

حوزه/ دختر شیخ زکزاکی در همایش علما و روحانیون و اساتید حوزه علمیه استان تهران، گفت: ۶۰ گلوله در بدن پدرم وجود دارد و وقتی پزشکان شیخ را معاینه کردند از اینکه ایشان با این وضعیت در حال حاضر زنده مانده است، تعجب کرده بودند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، بدیعه زکزاکی دختر شیخ ابراهیم زکزاکی، در همایش علما و روحانیون و اساتید استان تهران که صبح امروز در حمایت از مظلومیت و حبس غیر قانونی رهبر جنبش اسلامی نیجریه، با مشارکت مدیریت حوزه علمیه تهران، در مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار شد اظهار داشت: وقتی پزشکان پدرم را معاینه کردند از اینکه ایشان با این وضعیت در حال حاضر زنده مانده است، تعجب کرده بودند!

وی با اشاره به وضعیت محل نگهداری شیخ زکزاکی، ادامه داد: پدرم گفته که برای نماز خواندن به طور احتمالی ساعات و اوقات خود را تشخیص می دهم و فقط با آوردن صبحانه و یا نهار می فهمم که چه اوقات از شبانه روز است و نماز چه وقت است.

دختر شیخ زکزاکی ادامه داد: ۶۰ گلوله در بدن پدرم وجود دارد و پزشکان وضعیت شیخ را خیلی جدی و بحرانی می دانند و طبق گفته آنان، بیش از ۴۰ ترکشی که در سر پدرم وجود دارد، که برخی از ترکش ها نزدیک نقاط بسیار حساس است.

بدیعه زکزاکی تاکید کرد: مادرم هم وضعیت مشابه پدرم را دارد، چرا که در درگیری و یورش ارتش نیجریه، به ایشان گلوله اصابت کرده و وضعیت وخیمی و در حد فوت قرار دارد.

وی با اشاره به وقایع تلخی که برای شیخ زکزاکی افتاده، افزود: جنایت ارتش نیجریه علیه پدرم طوری بود که یکی از چشم هایش در درگیری از حدقه درآمد و این صحنه ای هولناکی برای من بود.

وی ادامه داد: استخوان های پدرم در درگیری بین نیروهای ارتش این کشور شکسته است و کاملاً استخوان از جای خود در آمده و با این حال به جای این که او را به بیمارستان انتقال کنند، به زندان بردند و اجازه مداوا ندادند.

دختر شیخ زکزاکی اظهار کرد: با وجود اینکه دادگاه طی حکمی ارتش را متهم اصلی شناخته است و دستور آزادی شیخ و جبران خسارت وارده را داده است، ولی سران ارتش و دولت از اجرای حکم امتناع میکنند.

بدیعه زکزاکی با بیان این که اجازه نمی داد ما در مقابل ظالمان از خود ضعف نشان بدهیم، ادامه داد: پدر همیشه به ما توصیه می کرد وقتی در سختی قرار گرفتید، یاد امام حسین علیه السلام بیفتید تا مشکلات قابل تحمل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha