پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر جامعه‌الزهرا(س)

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه فعالیت‌های آموزشی جامعه الزهرا بدون هیچ خللی در حال انجام است، گفت: با صرفه‌جویی در هزینه و کار جهادی و تعطیل کردن برخی فعالیت‌های جانبی برنامه‌های اصلی جامعه الزهرا(س) را پیگیری و اجرا میکنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی صبح امروز در حاشیه بازدید از فرایند برگزاری امتحانات پایانی طلاب حضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام  با تبریک ایام ۹ دی و ۱۹ دی که به هفته بصیرت نامگذاری شده است، گفت: همزمان دو فعالیت مهم این موسسه علمی در سال جاری در حال انجام است؛ پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام آغاز شده که امیدواریم ظرفیت خوبی را در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سال تحصیلی آینده پذیرش کنیم و در کنار فعالیت مهم پذیرش، آزمون‌های پایانی میان‌سال اول هم در حال برگزاری است.

وی افزود: برنامه‌های جامعه الزهرا علیهاالسلام با برنامه‌ریزی و تدبیر دقیقی که شده با وجود مشکلات عدیده مالی و بودجه‌ای در حال انجام است و امیدواریم هیچ یک از برنامه‌های اصلی به دلیل مشکلات مالی تعطیل نشود، بلکه با صرفه‌جویی در هزینه و کار جهادی و تعطیل کردن برخی فعالیت‌های جانبی بتوانیم برنامه‌های اصلی را پیگیری و اجرا کنیم.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: به همه مدیران مدارس، مراکز و واحدها عرض می‌کنم که همه برنامه‌های آموزشی با قدرت و قوت ادامه دارد و هیچ تغییر، خلل و اشکالی در امور به وجود نیامده است. مصوباتی که نسبت به آموزش انجام شده در یک بازه مناسب زمانی اجرا خواهد شد و اگر احساس کنیم مصوبه‌ای با مشکلات جدی مواجه است امکان مذاکره مجدد و طرح در هیات امنا وجود دارد و هیات امنا همواره از نظرات کارشناسان استقبال کرده است.

وی اضافه کرد: معاونان جدید «آموزشی و تربیتی» و «فرهنگی تبلیغی» پس از طی مراحل و روال اداری هفته آینده معرفی می‌شوند و با توجه به استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی از معاونت آموزش، از ایشان در بخش‌های دیگری که خودشان تمایل داشته باشند استفاده خواهد شد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha