سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با تاکید بر این که امروز جامعه به بصیرت زینبی(س) نیاز دارد، گفت: غفلت، بی بصیرتی، خود بزرگ بینی و مجالست با افرادی که دارای انحرافات اعتقادی هستند، مسیر مدعیان انقلابی گری را از اهداف متعالی امامین انقلاب دور می کند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت: حضرت زینب(س) گذشته از پرستاری و مواظبت از امام زمان خویش علی بن الحسین(ع) و بیماران و رنج دیدگان حادثه عاشورا، در عین حال وظیفه تبلیغ نهضت حسینی(ع) را به خوبی بجا آورد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه به اعتراف دوست و دشمن، عقیله بنی هاشم(ع) در برابر مشکلات و مصائب جانسوز کربلا استقامت کردند، افزود: خطبه خوانی حضرت زینب(س)، مردم را آگاه، ماهیت پلید یزیدیان را افشاء و کاخ ظالمان را به لرزه درآورد.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) اسارت آل الله(ع) را از تهدید به یک فرصت تبدیل کرد، ادامه داد: روشنگری زینبی(س) مهم ترین شاخصه فرهنگ عاشورایی و قطب نمای حرکت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است.  

وی با تاکید بر این که امروز جامعه به بصیرت زینبی(س) نیاز دارد، گفت: غفلت، بی بصیرتی، خود بزرگ بینی و مجالست با افرادی که دارای انحرافات اعتقادی هستند، مسیر مدعیان انقلابی گری را از اهداف متعالی امامین انقلاب دور می کند.

وی با اشاره به اینکه شهدا تربیت یافتگان مکتب حضرت زینب(س) بودند، اظهار کرد: رزمندگان اسلام با داشتن بصیرت زینبی(س)، دیروز در دفاع مقدس و امروز هم در دفاع از حرم دختر امیرالمومنین(ع)، شر حرامیان یزیدی را از سر جهان اسلام کوتاه کردند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در پایان گفت: حضرت زینب(س) در عین حالی که آن همه مصائب بر او هجوم آورده بود، لحظه ای از ولایت پذیری امام زمان خویش کوتاه نیامد و این خود الگویی برای عاشقان مکتب عاشورا در عصر و زمان ماست.

 انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha