جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_2020-01-01_16-17-39.jpg

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه مروی گفت: برای امر تبلیغ دو محور اساسی باید مد نظر قرار گیرد؛ تبلیغ رسالات الهی و خشیت از ذات اقدس خداوند. انجام دادن رسالت الهی فقط یک راه دارد و آن راه صراط مستقیم است و لازمه رسیدن به آن یک التزام عملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسملین محمدباقر تحریری، تولیت مدرسه علمیه مروی تهران، در همایش رهبران نهضت، گردهمایی بزرگ مبلغات استان تهران، که امروز در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، با اشاره به عرصه های مختلف امر تبلیغ از سخنرانی، بحث های علمی تا مشاوره هایی که انسان به دیگری می دهد، همه را موقعی موفق دانستند که همراه با تبلیغ عملی باشد.

وی با بیان اینکه اساسا محور تبلیغ منحصر به مردان نیست، گفت: همان گونه که سایر عرصه های کمالات انسانی به مردان و اشخاص، منحصر و محدود نمی شود. این جایگاه خلیفة اللهی و جانشینی خدا حق همه انسان هاست و مرد و زن نمی شناسد.

حجت الاسلام والمسلمین تحریری ابراز داشت: برای امر تبلیغ دو محور اساسی باید مد نظر قرار گیرد؛ تبلیغ رسالات الهی و خشیت از ذات اقدس خداوند. انجام دادن رسالت الهی فقط یک راه دارد و آن راه صراط مستقیم است و لازمه رسیدن به آن یک التزام عملی است.

تولیت مدرسه مروی گفت: خشیت از ذات اقدس الهی نیز به درک عظمت دین خداوند نیاز دارد و هرچه قدر معرفت انسان مبلغ به خدا بیشتر باشد، این حالت خشیت نسبت به خدا نیز بیشتر خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انسان مبلغ باید به بلوغ فکری و روحی رسیده باشد تا درک درستی از آیات خدا داشته و به طور درست آن ها را به دست انسان های دیگر برساند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha