جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشن تکلیف

حوزه/ مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم مدارس ابتدایی شهرستان قروه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جشن تکلیف ۷۵۰ دانش‌آموز دختر پایه سوم، در راستای اجرای مصوبات کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش و به مناسبت سالروز ولادت پرخیر و برکت حضرت زینب(س)، پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولان، در مسجد جامع قروه برگزار شد.

جعفر عبدالملکی، رئیس اداره آموزش و پرورش قروه در این مراسم اظهار داشت: امروز همه شما دانش آموزان به سن تکلیف رسیده اید و باید با ادای واجبات دینی خود را بیشتر به پروردگار نزدیک کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش قروه ادامه داد: تکلیف به دین تنها به معنای نماز و روزه نیست، بلک احترام به پدر و مادر، بزرگتر و... از تکالیف هر انسانی است که در نزد خداوند محاسبه می شود.

وی ادامه داد: والدین در کنار معلمین و مربیان در تعلیم و تربیت آموزه‌های دینی و معنوی، سبک زندگی اسلام ناب محمدی و به ویژه ترویج فرهنگ نماز و قرآن در مدرسه و خانه مسوولیت خطیر و بزرگی را بر عهده دارند.

عبدالملکی بیان داشت: در اینجا از همه نهادها و افرادی که در امر نهادینه سازی فریضه نماز در مدارس این شهرستان نهایت تلاش را داشته اند تشکر و تقدیر می کنم.

 اجرای سرود، مسابقه، قرائت و امضای سوگندنامه و آموزش احکام بخشی هایی از برنامه امروز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha