جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کلب جواد

حوزه/در پی حمله خشونت بار پلیس هندوستان به حوزه علمیه امام حسین (ع)، دبیرکل شورای علمای شیعه این کشور به همراه روحانیون شیعه و سنی از این حوزه بازدید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه در پی حمله خشونت بار پلیس هندوستان پس از اعتراضات اخیر مسلمانان در قبال قانون شهروندی و حمله خشونت بار پلیس هندوستان به حوزه علمیه امام حسین(ع)، حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی دبیر مجلس علمای شیعه هندوستان و امام جمعه شهر لکهنو به همراه روحانیون شیعه و سنی از این حوزه علمیه بازدید کرد.

طبق این گزارش در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ پلیس هندوستان وارد حوزه علمیه امام حسین (ع) مظفر نگر شده و طلاب و اساتید این حوزه علمیه را مورد ضرب شتم قرار داده است. در این حمله خشونت بار حجت الاسلام اسد رضا حسینی و جمعی از طلاب این حوزه علمیه به شدت مجروح شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی در این بازدید، حمله پلیس هندوستان به حوزه علمیه امام حسین(ع) را غیر قانونی دانست و از دولت خواستار پیگیری جدی این قضیه شد.

دبیر مجلس علمای شیعه هندوستان با طلاب و اساتید این حوزه علمیه اعلام همدردی و همبستگی کرد و اظهار داشت: ما از طلاب و اساتید حمایت می‌کینم و با شما ایستاده ایم و برای بررسی این جنایت با مسئولین ارشد در ارتباط هستیم، ان شاءالله عوامل این جنایت مجازات خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی پس از بازدید در گفتگویی رسانه ای اظهار داشت: پس از استقلال هندوستان تا اکنون چنین ظلمی نشده است، ما از دولت مطالبه می‌کنیم که در مورد این کار غیر قانونی پلیس پیگیری جدی انجام دهد.

دبیرکل مجلس علمای هندوستان پس از بازید از حوزه علمیه امام حسین(ع)، در خانه یکی از کشته شدگان در تظاهرات اخیر حضور پیدا کرد و به خانواده وی تسلیت گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha